24757
netweters
|
152407
antwoorden
|
20700
vragen
|
Ik heb een Siemens C 60 nostalgische telefoon gekocht op Marktpl/NL.Helaas zit er een
network lock op van Telfort/Nl, dat ondertussen al overgenomen is door KPN..Weet iemand hoe ik dit eraf kan halen..kan iemand dit manueel of weet er iemand hoe je aan de unlockcodes kan geraken? (Kpn geeft ze niet meer). Mijn IMEI is xxxxxxxxx.
Titel gewijzigd door: Snn_ (mod) | Vorige titel: gsm network lock telfort
Inhoud gewijzigd door Lesley1 (mod) | Reden: IMEI nummer onherkenbaar gemaakt
Ik weet niet of de site betrouwbaar is maar blijkbaar kunnen ze je een unlock code bezorgen tegen betaling.
@Janneke_Dust heb ik geprobeerd maar ze hebben geen code voor de Siemens C 60..zouden er geen telefoonwinkels in België zijn die een telefoon kunnen unlocken of bij Telenet zelf? In Hamme al sowieso niet helaas
heb het geprobeerd maar krijg geen code nochtans IMEI correct ingevoerd met mijn email maar helaas krijg ik niets ook niet op mijn mail..moest je nog iets vinden zou ik je ENORM dankbaar zijn..of zelf proberen..kosten betaal ik!!
Bericht gewijzigd door Lesley1 (mod)
@janne_man Ik heb nog altijd geen unlock code gekregen..ken je iemand die dit manueel kan unlocken ergens of zijn er ergens nog (betalende) mogelijkheden?
Al mijn info had ik gevonden op het internet.