Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

Samsung galaxy s7 welke simkaart

Welke simkaart is dat de nanosimkaart maar ik heb een microsimkaart gaat daar ook mee of toch niet
0 Likes
5 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Inderdaad, in een Samsung Galaxy S7 zit een nano simkaart. Als je een recente micro simkaart hebt, kan je het nano gedeelte er misschien uit drukken. Als dat niet het geval is, moet je een nieuwe gaan halen (gratis bij mijn weten).

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

dus als ik het goed begrijp gaat een microsimkaart ook

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Enkel als je die kan uit drukken naar een kleiner formaat. Als dat niet gaat, is een micro simkaar te groot.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

NanoSIM blijkbaar, maar dat maakt toch niet zoveel uit? Ga gewoon naar een Telenet Center en daar wisselen ze dat gratis. Ik ben op die manier al van SIM naar MicroSIM naar NanoSIM gegaan. Kost niks!

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
benny12
Experienced Meerweter

Ik heb nu s7 maar ik ga morgen proberen de microsimkaart er in steken als dat lukt ben ik blij en de s5 gedaan krijg toch geen updates van android
0 Likes