24755
netweters
|
152397
antwoorden
|
20699
vragen
|
Hallo ,
Heeft iemand deze al aan gekregen :
TELENET PROMOTIE: ONTVANG EEN GOOGLE NEST AUDIO 2-PACK T.W.V. €198
bij aankoop van een Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra
Titel gewijzigd door Daan (mod) | Vorige titel: Aankoop Samsung S21 via Telenet
Inderdaad dit stond er :
TELENET PROMOTIE: ONTVANG EEN GOOGLE NEST AUDIO 2-PACK T.W.V. €198
bij aankoop van een Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra.
Had er 3 besteld vandaag 3 stuks aangekregen maar niet de beloofde audio 2-pack😡
Hier ook maar 1 google nest audio ontvangen. Blijkbaar ben ik niet de enige als ik het hier lees.
Kan er hier geen gezamenlijk een klacht voor worden neergelegd? Dit is duidelijk misleiding van de klant door Samsung. Er staat nochtans heel duidelijk google nest audio 2-pack in de promo en in de mails die ik heb ontvangen van Samsung. Ook in de Telenet winkel werden er toen 2 beloofd.
Heb antwoord van Samsung gehad. Ze zijn momenteel aan het uitzoeken wat er precies is misgelopen. Momenteel dus nog even wachten op verdere afhandeling van het probleem.
Ben benieuwd. Hier ook maar 1 ontvangen. Misschien heb ze stock tekort en willen ze iedereen alvast iets geven maar toch vreemd alleszins
Ik heb hetzelfde antwoord gekregen van samsung.Dus inderdaad nog even afwachten.
Net als iedereen slechts 1 gekregen.
Ik heb 7 februari ook 1 ontvangen en ik heb bericht gekregen dat er een tweede verstuurt is .In de app van bpost is dat ook al te zien.Komt dus wel in orde.
Ik heb vandaag de 2de ontvangen. Jammer genoeg wel in een andere kleur als de eerste 😔
Bij mij staat de status van de tweede al sinds vorige vrijdag in voorbereiding. Dat vind ik wel lang.Hoop dat ik hem binnenkort ook ontvang.
Zelfde hier hoor!