Beantwoorden
Amber22
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Wigo abonnement met toestel inbegrepen

ik zou graag een iPhone 8 plus bij in een Wigo abonnement nemen maar ik weet niet of de prijs van het abonnement ook de prijs betaald voor de iPhone 8 plus. Is de iPhone nu apart te betalen dus 819 euro en daarop nog eens de prijs van je abonnement, 120 euro, of is de 120 euro die ik dan betaal gewoon inclusief de iPhone?

0 Likes
8 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wigo abonnement met toestel inbegrepen

Dat zou leuk zijn 120 euro inclusief een IPhone. 120€ is het maandelijks abonnement , 819€ is de eenmalige aanschaffingsprijs van de Iphone. Om het met de mannen van die M*Markt te zeggen: "We zijn toch niet gek!".



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
M_016
Experienced Veelweter
Berichten: 228
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Wigo abonnement met toestel inbegrepen

Ter info:

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/mobiel/smartphones/hand-apple-iphone8plus256gb.var...

Voor alle duidelijkheid dus:

een IPhone 8+ 256 GB is 989 euro + een abo/maand van x euro uit de vermelde lijst

 

 

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wigo abonnement met toestel inbegrepen

Dat klopt. De Wigo 120 is internet + DTV + vaste telefonie + maximum 5 gsm abonnementen. Bij elk van die GSM abonnementen kan je een smartphone met korting aanschaffen ( Om de 12 maanden). De korting is onmiddellijk verworven maar moet je terugbetalen bij vroegtijdige opzegging van het abonnement volgens volgende formule: totale korting / 12 maal het aantal maanden nog resterend tot het einde van de 12 maanden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Amber22
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Wigo abonnement met toestel inbegrepen

Dus ik koop eigenlijk beter alleen de iPhone?  want met het abonnement bij kom ik vele duurder uit dan alleen de iPhone te kopen

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wigo abonnement met toestel inbegrepen


@Amber22schreef:

Dus ik koop eigenlijk beter alleen de iPhone?  want met het abonnement bij kom ik vele duurder uit dan alleen de iPhone te kopen


Dat hangt er van af wat je wil hebben. Zonder abonnement kost de iphone 100€ meer,

én je hebt zowiezo een GSM abonnement nodig voor je toestel.

Je moet zelf de rekening maken met de totale kosten die je betaalt voor je GSM, internet en TV abonnementen, de aankoopprijs en de korting en dat vergelijken met de prijs van je huidige kosten.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wigo abonnement met toestel inbegrepen


@Amber22schreef:

Dus ik koop eigenlijk beter alleen de iPhone?  want met het abonnement bij kom ik vele duurder uit dan alleen de iPhone te kopen


In een Wigo 120 heb je sowieso 5 abonnementen. Is 40.52€ bovenop een Whoppa of 8€ per abonnement +  de prijs van je IPhone. In een Wigo 100 heb je 2 abonnementen. Met onbeperkt bellen. Dus die heb je sowieso. Dus kan je gerust een een Iphone aankopen bij Telenet met 100€ korting.

Heb je nog geen abonnement dan kan je een King abonnement aanschaffen van 15€ of een Kong van 25€. Je gaat een abonnement aan voor 1 jaar. In het geval van een King kost je dit 12 * 15€ = 180€ per jaar + de prijs van je Iphone.

Als je al een Telenet abonnement hebt dan doe je zeker voordeel. Anders moet je goed kijken wat je noden zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5215
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wigo abonnement met toestel inbegrepen

En wat dan als je géén abo nodig hebt? Is het dan nog voordelig? Ik werk bijvoorbeeld al jaren via Prijs volgens verbruik. Uiteraard probeer zoveel mogelijk via gratis WiFi te werken. En wie thuis nog een vaste lijn heeft kan genieten van Triiing. Gratis bellen naar vaste nummers én GSM.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wigo abonnement met toestel inbegrepen

@sbDat is dan de enige mogelijkheid toestel ergens kopen zonder korting. Maar vraagsteller spreekt over WIGO dus gaan we ervan uit dat hij/zij al abonnementen heeft of wil hebben en dan is het een leuk meegenomen korting. Als ik bij een bepaalde conculega kijk zie ik een korting van 150€ maar moet je een abonnement van 46€ per maand nemen gedurende 24 maanden al heb je al of niet die data en minuten beltijd nodig). Dan zou ik het wel weten



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes