Beantwoorden
Onbekende
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

ZTE Blade V8 lite 4G stopt na een 5 tal minuten

Hallo,

ik heb mij vandaag de ZTE Blade v8 lite aangeschaft en heb nu het volgende probleem: na een 5tal minuten word mijn 4 G uitgeschakeld. Ik krijg geen foutmelding. Als ik het toestel herstart werkt mijn 4 G weer voor enkele minuten. Ik heb al een hard reset gedaan hem terug naar fabrieksinstellingen gebracht maar geen veranderingen. Bij telenet hebben ze wel een nieuwe simkaart in de gsm gestoken.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Dank u wel 

 

 
0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ZTE Blade V8 lite 4G stopt na een 5 tal minuten

Ik heb eens gezocht en blijkbaar schakelt zo'n ZTE alle apps uit van zodra de GSM op standby gaat. 4G is wel geen app, maar ik zou aanraden deze instellingen eens te bekijken:

 

Settings > Power Manager

 

Ik vermoed dat dit iets zal zijn in de aard van Instellingen > Energiebeheer.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Onbekende
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

ZTE Blade V8 lite 4G stopt na een 5 tal minuten

Dit is het niet. Ik heb eens de simkaart in een andere gsm gestoken en daar blijft 4G werken. Ik heb de simkaart die in de ZTE zat ook in een ander toestel gestoken en daar bleef het 4G ook werken.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ZTE Blade V8 lite 4G stopt na een 5 tal minuten

Heb je het omgekeerde ook al eens geprobeerd? Een andere SIM-kaart in jouw ZTE? Heb je alle instellingen in energiebeheer bekeken?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Onbekende
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

ZTE Blade V8 lite 4G stopt na een 5 tal minuten

Ik heb gewoon de simkaartjes verwisseld en alles werkte op beide gsm's.

De instellingen van in energiebeheer staat er niets aangevinkt die zegt dat er een app of iets anders de gsm mag in slaapstand zetten. Ik was trouwens bezig te surfen als mijn 4G uitviel.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ZTE Blade V8 lite 4G stopt na een 5 tal minuten

Je krijgt geen melding na de onderbreking, dus dan veronderstel ik dat het niet te wijten is aan een instelling ivm dataverbruik op Mijn Telenet. Maar het kan geen kwaad om het even na te kijken.

 

Ik heb eens op mijn toestel gekeken. Ik gebruik Firefox en daarvoor kan ik datagebruik instellen via Instellingen > Apps en meldingen > App-info > Firefox > Datagebruik. Hier staat iets over databesparing. Waarschijnlijk is dat de oorzaak.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Charpix
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Trick or treat? Mooi, mooi! Primeur! It's your fourth party!

ZTE Blade V8 lite 4G stopt na een 5 tal minuten

Sinds enkele dagen niets dan problemen met de Blade v8 lite!

Batterij loopt plots supersnel leeg; laadt heek moeilijk op.

Als hij dan uiteindelijk oplaadt, dan blijft hij op 12% voor uren 

Haal ik hem uit de stekker, dan loopt de batterij in 10 min leeg.

Zelf met de batterij en energie besparende modus aan!

0 Likes