Beantwoorden
Jonas89
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your ninth party! It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

iPhone 11 kopen via toestellen.telenet.be

Waarschijnlijk is deze vraag hier al paar keer gesteld: maar is het aan te raden om een iPhone 11 (of ander toestel) te kopen via toestellen.telenet.be?

 

Goedkoper vind ik hem nergens (zonder abo bij te nemen) & ben al jaaaaren klant.

 

beetje vreemd vraag hierop het Telenet “forum”. Maar is het aan te raden of eerder bij een Coolblue ofzo kopen?

 

mvg,

Jonas

 

0 Likes
5 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

iPhone 11 kopen via toestellen.telenet.be

Ik heb mijn iPhone er vorig jaar gekocht, en da dag erna was die er. Ik heb er een zeer goede ervaring mee, alleen kan Post NL soms wat roet in het eten gooien, maar da heb je met Coolblue ook. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

iPhone 11 kopen via toestellen.telenet.be

@Jonas89  heb ook goede ervaringen met toestellen te bestellen via Telenet. Mijn eerste Iphone besteld ik bij Telenet. Netjes een track and trace en netjes zijn ze die komen leveren op hun afspraak. 1 dag later was deze binnen. Nu met de corona crisis zal het iets langer duren maar je kan er gerust bestellen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jonas89
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your ninth party! It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier

iPhone 11 kopen via toestellen.telenet.be

Oke, bedankt voor de antwoorden. 🙂

 

want dacht dat er paar addertjes onder het gras zaten. Maar blijkbaar is het een korting voor de klanten zonder extra contractjes

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

iPhone 11 kopen via toestellen.telenet.be

@Jonas89  de aangegeven kortingen zijn zonder kleine lettertjes. Elke Telenet klant heeft recht opdezelfde korting.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

iPhone 11 kopen via toestellen.telenet.be

De enige kleine lettertjes die er zijn, is dat je 12 maanden klant moet blijven bij Telenet. Anders betaal je een % van de korting terug indien je van provider veranderd binnen de 12 maanden. Je kan dit nakijken in Mijn Telenet onder Administratie -> Je toestelkortingen


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.