42203
netweters
|
18615
gesprekken
|
20107
vragen
|
Dag community
Ik wil heel graag de iPhone 16 Pro 256GB kopen. Ik weet dat de levertermijn vrij onvoorspelbaar is en wil deze dus tijdig kopen - maar nu vroeg ik me af of deze toestellen ook onder mogelijke Black Friday korting vallen.
Ik ga er van uit van niet, maar het zou natuurlijk zonde zijn als er wel een kans is dat ze nog goedkoper staan (boven op de klantenkorting) binnen twee weken. Mijn huidige gsm zit écht op zijn laatste eindje 😉
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Niemand die dit weet, tenminste hier toch.
Telenet doet geen black Friday korting.
Ze zijn net bezig met de “feestpromo’s” je kan een extra €125 korting krijgen bovenop de €130 korting dat je nu krijgt voor jouw iPhone.
Je hebt wel een ONE + 2 simkaarten of ONEup nodig.
Kleine rechtzetting van @LordCoeCoe, Telenet doet wél aan Black Friday kortingen bovenop de Klantenkorting. Op welke toestellen dit precies zal zijn, is op voorhand nooit echt duidelijk maar ik zou zeker even 2 weekjes wachten om te kijken wat ze doen.
De extra €125 korting die @LordCoeCoe eveneens vermeld is natuurlijk ook al een leuke promo, maar dan moet je wel One(up) worden, upgraden naar Up of een extra simkaart toevoegen.
https://www2.telenet.be/residential/nl/promos/blackfriday
De Black Friday Deals zijn plots hier.
Helaas enkel extra korting op Samsung, Oppo en Xiaomi smartphones.
De Black Friday kortingen zijn er blijkbaar al 🙂 https://www2.telenet.be/residential/nl/promos/blackfriday
Wij hebben al OneUp voor 2, maar moest ik nog de 125 euro korting er bovenop willen moet ik nog upgraden?
Ik kan dus met een gerust hart bestellen.
Als je ONEup al hebt dan kan je gewoon direct de €125 extra korting gebruiken.
Jammer genoeg niet. Ik krijg namelijk de melding “Jij krijgt de feestpromo als je een extra simkaart toevoegt aan je ONEup.”
tot zover dus de feestpromo.
@LordCoeCoe heeft het over de klantenkorting denk ik, niet over de feestpromo
Feestpromo geeft je een extra €125 korting bovenop de €150.
En normaal is ONEup genoeg voor de feestpromo, hij moet Telenet eens contacteren.
Ik heb even gekeken, het addertje zit zich namelijk hier:
De feestpromo is geldig voor:
Dus de conclusie is - aangezien ik al ONEup heb (en geen extra telefoonnummer er kan aan toevoegen) dat ik voor de feestpromo korting pech heb. Of zo lijkt het toch te zijn.
Downgraden naar ONE en dan direct terug upgraden naar ONEup. 😉