De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

kongsurf

Beantwoorden
Freshman Meerweter
It's your fourth party! YEAH! CAPSLOCK DAY! De vlam zit erin. Goed bezig!

hi

ik heb als abbo kongsurf

nu vroeg ik mij af als ik goedkoop via telenet een smartphone kan kopen?

mvg

0 Likes
Beantwoorden
5 reacties
Experienced Bijna Allesweter
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! O dierbaar België.. Smile!

Dag @Hans,

Alle smartphones waarop een korting verkregen kan worden zijn te vinden op https://www2.telenet.be/nl/mobiel/smartphones/ Echter wordt er voor korting meestal een King, Kong of WIGO abonnement vereist (KongSurf valt hier niet onder).

Niels | Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
Freshman Meerweter
It's your fourth party! YEAH! CAPSLOCK DAY! De vlam zit erin. Goed bezig!

kan ik dan hier deze smartphone kopen met kongsurf? zonder ander abbo?

Samsung Galaxy S7 Edge

Grensverleggend!
Het echte leven speelt zich af onder alle mogelijke lichtomstandigheden en je zou in staat moeten zijn foto’s te maken zonder te hoeven nadenken over de verlichting of het ontbreken hiervan. Dankzij de Galaxy S7 camera zien foto’s er altijd scherp, duidelijk en vol leven uit. Met zijn krachtige processor, werkt de Galaxy S7 soepel en snel, en verwerkt hij probleemloos alle gegevens op je microSD-kaart. De Samsung Galaxy S7 is bestand tegen water en stof, terwijl USB-poorten en oortelefoonaansluitingen open blijven. Het afgeronde design van zijn 5,5-inch Super AMOLED-scherm is bovendien erg elegant. Laat je verrassen door de helderheid van de beelden.

Vanaf € 749,95

€ 1,00

+ €25,00 / maand

Meer info 

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Bijna Allesweter
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! O dierbaar België.. Smile!

Het aanbod is geldig voor nieuwe en bestaande mobiele telefonieklanten bij het aangaan van een overeenkomst van 12 maanden op King of Kong met domiciliëring.

Klanten moeten minstens 4 maanden Telenet-klant zijn voor internet, vaste telefonie of digitale tv gedurende (slechts 1 toestel per mobile abonnement en max 5 toestellen per klant) OF minstens 12 maanden Telenet-klant zijn voor mobiele telefonie (max 1 toestel per klant).

Je kan het apparaat volgens mij steeds kopen aan de normale prijs (dus zonder de korting en zonder gespreide betaling) wanneer je dit koopt zonder abonnement.

Niels | Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
sb Experienced Meesterweter
Experienced Meesterweter
YEAH! CAPSLOCK DAY! Vraagbaakkampioen! Boek alvast het Sportpaleis! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@Hans

Vanaf € 749,95

Bij coolblue.be kan je hem goedkoper kopen en bij vandenborre.be is het nog goedkoper.

Bjørn (sb) | Krak
  This message represents the official view of the voices in my head.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Hi there! De kop is eraf! Hallo! Welkom!

@Hans  schreef:

hi

ik heb als abbo kongsurf

nu vroeg ik mij af als ik goedkoop via telenet een smartphone kan kopen?

mvg

0 Likes
Beantwoorden