24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Via Post Nl....bericht..aangemeld,maar nog niets ontvangen...men weet toch bij bestelling van nieuwe,dat gewoonlijk de vorige stuk is...dus beetje haast zou leuk zijn
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Vandaag besteld,morgen geleverd..dus dag 5 nu...post Nl
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je een track-en-trace nummer gehad? Dan kun je jouw pakket volgen en zien waar het is. Misschien hebben ze het aangeboden bij jouw thuis, maar was er niemand. Anders kan je via deze link eens contact opnemen met hun: https://www.postnl.be/contact/postnl-klantenservice/contact-opnemen/
Ik heb via PostNL al meerdere bestellingen gedaan.
Voor 17h besteld,dag erna geleverd.
Op klantenzone telenet
Is het zo moeilijk,om mensen die iets bestellen,promotie,bla bla te laten weten dat het artikel
NIET in stock is.
Als bol,amazon,krefel,mediamarkt,etc,etc het kunnen,en ben er zeker van dat die meer bestellingen
krijgen per dag.
Wat voor antwoorden ,geven de posters,bij mij lukt het,misschien geleverd als je niet thuis was.
topic starter zegt POST.NL WEET VAN NIETS.
Waar zie jij staan 'post nl weet van niets'? Hij schrijft 'aangemeld, maar nog niets ontvangen'. Dit kan een hele andere betekenis hebben.
Anyway, hij kan het best contact opnemen met Post.nl via de link zoals ik al zei in de eerste reactie.
Niet aangemeld ,zegt WETEN van niets.
Dan als je leest Telenet weet NIET wanneer toestel wordt verzonden.
Post.nl contact voor wat???
Dan ben ik benieuwd wat jouw voorstel is
klacht indienen,waar je het produkt besteld hebt.
Als Post NL nog niets heeft ontvangen.
Wat kan je meer.
Ik heb geen voorstel,antwoord op twee zeveraars die de topic starter niets helpen.
Ja toch,probeer bestelling te annuleren,of even geduld hebben,een populair woord de laatste
6-7 maanden dat telenet graag gebruikt.
Weer een **bleep** nothing post.
Alle grote bedrijven kostenplaatje naar beneden..en werken met externe firma's...voor wat ze vroeger zelf deden en nu...weet men niet te vertellen wat het probleem is voor de vertraging...want het is verkocht,en Post N.L. krijgt de zwarte piet door gestuurd..of het is ook externe firma die telenet E mails beantwoord en gewoon aflezen van mijn telenet pagina...
Ik heb een twee tal maanden geleden ook erg veel problemen gehad met een bestelling (van circa 500 euro) op "toestellen.telenet.be", die ik helaas moest retourneren. Uren gebeld, tientallen berichten via WhatsApp gestuurd, alles geprobeerd. Maar het leverde niks op. Ik bleef maar aan het lijntje gehouden worden. Werknemers zeiden dat "toestellen.telenet.be" wordt beheerd door een extern bedrijf. Ik vroeg of ze dat extern bedrijf konden contacteren. De werknemer aan de telefoon zei dat ze geen contactgegevens kon krijgen van dat extern bedrijf. Geen naam, geen telefoonummer, geen e-mailadres, niks! En dat ik maar nog een weekje moest wachten, en een week later nog een weekje. Ik was het beu, en dacht: "Ik zal het maar met een klacht bij de Ombudsman Telecom proberen..." En surprise een paar dagen later (na weken contact met Telenet, dat niets opleverde) stond het geld plostelling op mijn rekening. Erg vriendelijk, snel en gratis geholpen door de Ombudsman Telecom, ik raad het iederaan aan die een probleem heeft met eender welke provider (die zijn klanten in de steek laat). Door die hele affaire ben ik ook weggegaan bij Telenet, helaas. Telenet is zeker nog niet "klaar voor morgen".
Ik persoonlijk zal nooit iets bestellen via provider.
Er zijn voldoende erkende telecomshops waar je produkten kan kopen,kost wel meer buiten promoties,maar ben je zeker beter af.
@Jari_Opsomer En voor welke provider heb je nu gekozen,als we dat mogen weten?en volgens jou beter dan Telenet?
De prijs dat is de eerste plaats bij veel mensen
Tegen dat kan je niet veel doen zeker als je ziet dat in de buurlanden nog te veel moet betalen
Dan koop je bij een provider en voor de garantie is ook makkelijk niet akkoord neem contact ombudsdienst en komt altijd goed