Beantwoorden
Labbe
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Via Post Nl....bericht..aangemeld,maar nog niets ontvangen...men weet toch bij bestelling van nieuwe,dat gewoonlijk de vorige stuk is...dus beetje haast zou leuk zijn

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Vandaag besteld,morgen geleverd..dus dag 5 nu...post Nl

0 Likes
25 reacties
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Heb je een track-en-trace nummer gehad? Dan kun je jouw pakket volgen en zien waar het is. Misschien hebben ze het aangeboden bij jouw thuis, maar was er niemand. Anders kan je via deze link eens contact opnemen met hun: https://www.postnl.be/contact/postnl-klantenservice/contact-opnemen/

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Ik heb via PostNL al meerdere bestellingen gedaan.

Voor 17h besteld,dag erna geleverd.

 

0 Likes
Albertino
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

 

Via Post Nl....bericht..aangemeld,maar nog niets ontvangen..5 dagen later nog niets ontvangen.  ..

Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Op klantenzone telenet

Albertino_1-1685703502305.png

 

 
Via Chat met klantendienst gecommuniceerd :  Hebben geen idee wanneer het toestel geleverd zal worden .
 
 
 
 
0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Is het zo moeilijk,om mensen die iets bestellen,promotie,bla bla te laten weten dat het artikel

NIET in stock is.

Als bol,amazon,krefel,mediamarkt,etc,etc het kunnen,en ben er zeker van dat die meer bestellingen

krijgen per dag.

Wat voor antwoorden ,geven de posters,bij mij lukt het,misschien geleverd als je niet thuis was.

topic starter zegt POST.NL WEET VAN NIETS.

Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Waar zie jij staan 'post nl weet van niets'? Hij schrijft 'aangemeld, maar nog niets ontvangen'. Dit kan een hele andere betekenis hebben.

 

Anyway, hij kan het best contact opnemen met Post.nl via de link zoals ik al zei in de eerste reactie.

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Niet aangemeld ,zegt WETEN van niets.

Dan als je leest Telenet weet NIET wanneer toestel wordt verzonden.

Post.nl  contact voor wat???

0 Likes
Techneut017
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Goed bezig! Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Dan ben ik benieuwd wat jouw voorstel is

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

klacht indienen,waar je het produkt besteld hebt.

Als Post NL nog niets heeft ontvangen.

Wat kan je meer.

 

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Ik heb geen voorstel,antwoord op twee zeveraars die de topic starter niets helpen.

Ja toch,probeer bestelling te annuleren,of even geduld hebben,een populair woord de laatste

 6-7 maanden dat telenet graag gebruikt.

 

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Weer een **bleep** nothing post.

0 Likes
Labbe
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Alle grote bedrijven kostenplaatje naar beneden..en werken met externe firma's...voor wat ze vroeger zelf deden en nu...weet men niet te vertellen wat het probleem is voor de vertraging...want het is verkocht,en Post N.L. krijgt de zwarte piet door gestuurd..of het is ook externe firma die telenet E mails beantwoord en gewoon aflezen van mijn telenet pagina...

0 Likes
Jari_Opsomer
Experienced Meerweter
Berichten: 88
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Ik heb een twee tal maanden geleden ook erg veel problemen gehad met een bestelling (van circa 500 euro) op "toestellen.telenet.be", die ik helaas moest retourneren. Uren gebeld, tientallen berichten via WhatsApp gestuurd, alles geprobeerd. Maar het leverde niks op. Ik bleef maar aan het lijntje gehouden worden. Werknemers zeiden dat "toestellen.telenet.be" wordt beheerd door een extern bedrijf. Ik vroeg of ze dat extern bedrijf konden contacteren. De werknemer aan de telefoon zei dat ze geen contactgegevens kon krijgen van dat extern bedrijf. Geen naam, geen telefoonummer, geen e-mailadres, niks! En dat ik maar nog een weekje moest wachten, en een week later nog een weekje. Ik was het beu, en dacht: "Ik zal het maar met een klacht bij de Ombudsman Telecom proberen..." En surprise een paar dagen later (na weken contact met Telenet, dat niets opleverde) stond het geld plostelling op mijn rekening. Erg vriendelijk, snel en gratis geholpen door de Ombudsman Telecom, ik raad het iederaan aan die een probleem heeft met eender welke provider (die zijn klanten in de steek laat). Door die hele affaire ben ik ook weggegaan bij Telenet, helaas. Telenet is zeker nog niet "klaar voor morgen".

loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

Ik persoonlijk zal nooit iets bestellen via provider.

Er zijn voldoende erkende telecomshops waar je produkten kan kopen,kost wel meer buiten promoties,maar ben je zeker beter af.

@Jari_Opsomer En voor welke provider heb je nu gekozen,als we dat mogen weten?en volgens jou beter dan Telenet?

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

"Vandaag besteld, morgen geleverd" niet nageleefd

De prijs dat is de eerste plaats bij veel mensen

Tegen dat kan je niet veel doen zeker als je ziet dat in de buurlanden nog te veel moet betalen

Dan koop je bij een provider en voor de garantie is ook makkelijk niet akkoord neem contact ombudsdienst en komt altijd goed

 

0 Likes