Beantwoorden
Ex-Netweter

software update

Ik heb een software update moeten doen op de gsm van mijn vriend en als ik playstore open doe en naar zijn app ga komt er geen te zien is ook een andere playstore als van mij.. mijn gsm die is in orde na  de software update..als ik met mijn gsm naar playstore ga komt die op google play en is die helemaal anders en van mijn vriend niet..ik heb wel moeten mij aanmelden op google play maar omdat hij zijn wachtwoord niet meer wist en we niet thuis waren heb ik een ander google account aangemaakt..zou dat door dat zijn??Wie kan mij helpen a.u.b. ?????

0 Likes
3 reacties
VincentD
Ex-Moderator
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

software update

Kan er iemand @Ex-Netweter helpen zodat ze weer gebruik kan maken van de Playstore?

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

software update

Ik denk wel dat het belangrijk is op een Android phone om alles onder de juiste Google account te doen en zeker geen verschillende accounts te mixen. 

Als je een nieuwe account aanmaakt om naar de playstore te gaan, weet die ook niet welke apps er op je vriend zijn gsm geinstalleerd waren etc. 

Misschien is het beter dat je vriend nog eens goed nadenkt over zijn paswoord en het desnoods reset op de google website....

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

software update

Is in tussen al in orde hoor,de gsm toonde een andere playstore dus google play en vroeger niet en nu staan alle apps erop.Maar dank u om te reageren.

0 Likes