Beantwoorden
Elly
Professional Weetjesweter
Smile! All I want for X-mas is YOU Star Wars Day On a roll...

10tal keren per dag even geen wifiverbinding

Vooral op de pc , maar ook geregeld op de laptop valt de draadloze internetverbinding gedurende een

30 sec tot 60 sec uit. Dit zeker een tiental keren per dag

Er komt dan een sterretje bij het netwerkicoontje onder in de taakbalk te staan. Dat verdwijnt weer vanzelf en dan heb je weer internet.

Zowel op de pc als laptop werken we met windows 10, op pc met internet explorer en op laptop met chrome.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, is zeer irriterend.

0 Likes
16 reacties
master-magic01
Freshman Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... BINGO!

@guyplonk je bent niet de enige,ik merk dit ook op,

op momenten dat het druk is op internet,tijdens de week savonds en in het weekend 

denk dus dat het aan het netwerk zelf moet liggen dat er teveel verkeer is soms ter gelijk.

is al een tijdje een probleem bij mij en met de netwerf aanpassingen met nieuwe versterkers enz is dit niet opgelost.

hoop dat telenet daar eens naar kijkt.

0 Likes
guyplonk
Experienced Beetjesweter
It's your eighth party! It's your fifth party! Primeur! Pageturner!

Beste,

Vorige week, is nogmaals een technieker langs gekomen en die heeft het probleem blijkbaar opgelost.

Mijn router ( tp link) stond ingesteld op de Verenigde staten en gebruikte daardoor 2 kanalen die in België niet gebruikt worden: dat veroorzaakte deze korte internetonderbrekingen.

Hij heeft de router ingesteld op België en sinds 17/08 jl. werkt alles prima. Ik had via de klantendienst, gratis een ' helemaal mee tournee' technieker aan de deur, die zijn job goed kende. Kortom, een echte aanrader.

Succes!

0 Likes