24775
netweters
|
152603
antwoorden
|
20721
vragen
|
Telenet had dinsdag de nieuwe model en 3 pods gebracht. Modem installatie ok, maar pods activeren ging niet. Nog steeds niet en ook niet via de activatie in de app . Zegt bij scannen van de serienummer dat de WiFi poelier kan gevonden worden en ook niet registeren. Heb al technische dienst 2x gebeld en gingen het doorgeven aan divisie die activatie zouden moeten kunnen maar na 2dagen nog steeds niets. Enig idee wat kan helpen? Moet ik mss naar een winkel en hen vragen om de pods te registeren? Momenteel niet happy customer.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Activering 360 Pod gaat niet.
Iets nieuw uitbrengen in grote letters en niet werken,ook geen reclame Telenet.
Leve de CV8560E met eigen wifi6 router,voor bezoekers(jeugd) op terras,zelf werk ik rechtstreeks UTP op de modem.
De prijs voor pods bij Ziggo
Per maand betaal je €1,25 huur bij 1 pod, €2,50 bij 2 pods en €3,75 bij 3 pods. De huur kun je maandelijks opzeggen.
De pods zijn ook te koop voor €59 (1 pod), €99 (2 pods) en €158 (3 pods).
Waarom vraagt Telenet meer dan het dubbele 3 euro per stuk.
Ik niet.
Ik heb hetzelfde probleem. Pods blijven offline. Maken uw pods ook een storend geluid (ventilator)?
Als dat zo is bij de pod's ,kan het klagen weer beginnen,na de CH8568LG.
Geluid heb ik niet.
blijkbaar heeft Telenet een nieuw it Systeem en zijn er veel issues. Ben al elke dag met technische dienst aan het bellen. Zij zijn heel vriendelijk en begripvol maar kunnen het enkel aan BackOffice doorgeven, maar hoorde dat voor dringende gevallen je nog minstens 2D moet wachten. Denk dat dit dus voor hen niet dringend is want zit al aan een werkweek. 😡
Duurt al maanden.
Zitten gewoon 'n stel prutsers aan die BackOffice.
Ik ben overtuigd dat er bekwame mensen werken aan de backoffice. Spijtig genoeg moeten ze roeien met de riemen die ze mogen gebruiken. Zij zijn ook slachtoffer van de slechte overgang naar het nieuwe systeem. Het zijn niet de mensen van de backoffice die de transitie verkeerd hebben doen lopen. Of het één persoon is die een verkeerde beslissing doorgeduwd heeft of is het een vergadering van diversen die voor een deel onwetend zijn van de achterliggende potentiële problemen is enkel relevant voor Telenet om hieruit goede conclusies te trekken voor de toekomst.
Dat Telenet in de fout gegaan is, is duidelijk. Hiervoor de helpdesk, de backoffice, de ... te gaan beschuldigen van onbekwamen of van prutsers komt neer met op de pianist te schieten.
Klopt. Mensen helpdesk zijn vriendelijk, maar ben nu 2 weken verder en er is nog steeds niets veranderd en kan nog steeds geen pods gebruiken. BackOffice kan het wel druk hebben, maar dit lijkt me een hele simpele actie. Om mensen dan zo te behandelen kan wel klanten kosten. Ik ga dit ook geen 2 weken meer dulden. Dat zal ik ze zodalijk als ik weer bel wel laten weten.