Beantwoorden
Astrid96
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Aanmelden WiFree op MacBook lukt niet

Hoi! 

Ik heb problemen met het aanmelden op Telenet wifree op mijn MacBook (high Sierra). Tot gisteren had ik dit probleem ook op mijn gsm. Dit heb ik kunnen oplossen door de eap naar aka te veranderen, maar het probleem op mijn laptop blijft. 

Vroeger kon ik gewoon wifree aanklikken en was ik verbonden, maar nu vraagt hij mij telkens om terug in te loggen. Om dan tijdens het inloggen weer af te springen. Ik heb daarnet geprobeerd om het netwerk te vergeten en dan terug aan te melden, maar ook dit lukt niet. Misschien handig om te weten: ik heb momenteel volle aantal streepjes voor de verbinding. En ook een andere plek lukt het mij niet om aan te melden...

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Aanmelden wifree lukt niet

0 Likes
3 reacties
Marie4
Ex-Moderator
Berichten: 12
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-)

Aanmelden WiFree op MacBook lukt niet

Hi! Is er iemand die Astrid96 kan helpen? 🙂


Marie | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aanmelden WiFree op MacBook lukt niet

@Astrid96 heb je de stappen uit deze oplossing al eens bekeken? Dit was wel voor een Windows toestel, maar mogelijks kan je hier de instellingen van overnemen.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Astrid96
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Aanmelden WiFree op MacBook lukt niet

Bedankt voor je reactie! Ik heb het geprobeerd, maar ik kon niet de juiste instellingen aanduiden. Ik ben intussen bij een it-er terecht gekomen en blijkbaar is mijn laptop te hard verouderd om nog te verbinden 😕

0 Likes