Beantwoorden
Fonziiie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Aanpassen WiFi-gegevens wil niet werken

Beste,

 

Zowel via de app (GSM) als via de browser (PC) wil het me niet lukken mijn WiFigegevens aan te passen.

 

Er staat telkens bij dat het telkens minstens 8 tekens lang moet zijn. En dat is ook zo. Verder staan er geen vereisten bij en toch wilt hij deze niet aanpassen. Hij zegt wel dat er een verwerking bezig is en dat je even moet wachten, maar een uur later staat er terug het origineel.

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aanpassen WiFi-gegevens wil niet werken

@Fonziiie   Minimaal 8 tekens, geen repeterende tekens (aaa, 4444) en liefst een Hoofdtletter erbij en kleine letters en cijfers. Zoiets: "Bakedoennie14" of "kzientNietvergeten15". 😅🙄



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Fonziiie
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Aanpassen WiFi-gegevens wil niet werken

Fonziiie_0-1581606131217.png

 

Ik had het de eerste keer aangepast via nr. 1 op de foto. Daar lukte het niet en gaf hij geen melding waarom het niet lukte.

Vandaag kwam ik op een andere pagina waar ik het ook kon aanpassen en dat was via nummer 2.

Als ik daar hetzelfde ingaf, dan kwam er wel een melding. Namelijk dat er een teken gebruikt was (') dat niet mocht. Dus aangepast en nu zou het moeten werken...

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Aanpassen WiFi-gegevens wil niet werken

@Fonziiie ik heb je afbeelding afgekeurd, hier stonden persoonlijke gegevens op. Gelieve deze eerst te verbergen voordat je de foto terug toevoegt. Dit is een openbare community, zulke gegevens zet je best niet publiek. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes