Beantwoorden
Johnny-V
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

Beste,

 

We hebben bovenstaand toestel gekocht na het bekijken van volgend promofilmpje, https://www.youtube.com/watch?v=UfZi4urvbNA  op minuut 3.54 gaat de app "wifi configureren". Tot daar raken we na de "configuratie" gaat de app weer naar het beginscherm en toont hij de camera niet zoals te zien op 5.37. Als ik  hem dan reset en bedraad aan de  router van telenet hang dan werkt hij wel zoals op het filmpje te zien. Stel ik hem dan draadloos in weigert hij weer dienst te doen.  Als ik google op Ipcamera bij telenet installeren kom ik op volgende site terecht; https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ipv6-bij-telenet-technische-uitleg/ . Aangezien mijn zeer beperkte kennis snap ik er ook geen snars van. Wie zou mij even kunnen helpen? Alvast hartelijk bedankt!

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

Is het mogelijk om uw camera eens aan te sluiten op uw router bedraad?

En kan je dan eventueel eens scannen met bvb "advanced IP scanner" (downloaden via het internet) om te zien welk IP adres je camera gekregen heeft? En meld ons dat hier dan kunnen we eventueel verder kijken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Johnny-V
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

ip adressen.png

0 Likes
Johnny-V
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

Dit zou het moeten zijn. Maar ik zie de cam er op het eerste zicht niet tussen staan hoewel hij wel werkt (bedraadt dan toch).

 

0 Likes
Johnny-V
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

Hierbij nog een pic van de werkende cam via de pc software. Ip adres staat volledig leeg.leeg ip adress.jpg

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

Daarom nog eens aansluiten via netwerkkabel en dan kan je in de menu gaan van de camera en de WiFi verbinding manueel instellen.

Trouwens als je in dit menu geraakt zoals op je screenshot vul dan eens het

IP adres in bijvoorbeeld 192.168.0.20

met subnet mask 255.255.255.0 en

default gateway 192.168.0.1.

DNS server: 84.200.69.80 en opslaan

En op de tab Wifi, vul je ook het nodige in.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Johnny-V
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

Gedaan, echter het apparaat onthoudt de gegevens niet. Vreemd geval.

0 Likes
Johnny-V
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

Gelukt, moest mijn ip en poort nummer ingeven in de browser balk, waarna ik alle gegevens correct kon zetten. Bleek iets met aeps te zijn ( ken er weinig van ) en standaard staat dat ding natuurlijk op iets anders ingesteld. Ma enfin het is opgelost en kan nu het toestel gebruiken zoals het hoort. Twas een beetje plug en play zoals in het jaar 1997...

0 Likes
jornluckermans
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De 3 wijzen! De kop is eraf! Hi there!

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

na het lezen van jou oplossing kom ik nog niet tot de oplossing.

via Directe kabel aansluiting werk de ipcam prima maar zodra ik via wifi wens te gebruiken, valt alles uit en werk deze camera niet. zou u mij verder kunnen helpen ?

 

alvast bedankt voor u reactie..


@Johnny-V  schreef:

Gelukt, moest mijn ip en poort nummer ingeven in de browser balk, waarna ik alle gegevens correct kon zetten. Bleek iets met aeps te zijn ( ken er weinig van ) en standaard staat dat ding natuurlijk op iets anders ingesteld. Ma enfin het is opgelost en kan nu het toestel gebruiken zoals het hoort. Twas een beetje plug en play zoals in het jaar 1997...


 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Aansluiten Eminent Ip Camline Pro EM 6325

@jornluckermans

 

Je reageert op een discussie die al meer dan een jaar oud is. Je maakt beter zelf even een onderwerp aan. Je vermeldt dan best wel even wat het merk en type/model/... die IP-cam is. Dat maakt het voor anderen wat makkelijker om jou te helpen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes