Beantwoorden
NicolasBE
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Dat loopt vlotjes. Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Access point niet zichtbaar in Mijn Telenet

Het viel me recent op dat in de Telenet app, wanneer ik duw op "Mijn netwerk", ik nu geen onderscheid meer zie tussen toestellen die op de Modem geconnecteerd zijn en toestellen die via de Access Point connecteren.

Het lijkt er op dat de access point niet meer zichtbaar is in de app.

Als ik hetzelfde doe via "Mijn Telenet", dan ziet de website ook enkel de modem en niet meer de access point.

Via een wifi scanner, zie ik echter wel dat de Access Point nog geconnecteerd is en werkt. (en dat toestellen effectief er op connecteren). Ik heb al eens de access point herstart, maar het komt niet zichtbaar in de app.

Sinds begin augustus stijgt het verbruik op de telemeter ook niet meer op Mijn Telenet en in de app 🙂

Wat zou dit kunnen veroorzaken? 

0 Likes
1 reactie
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Access point niet zichtbaar in Mijn Telenet

@NicolasBE 

Betreft je vraag over je AP kan ik niet direct antwoorden want ik gebruik dat niet. 

Betreft je verbruik in de telemeter wel want daar is dit topic voor geopend. Het is een algemeen probleem waardoor het niet werkt dat is dus voor iedereen van toepassing. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes