We hebben al 2 jaar een Buderus Logamatic TC100 die met de telenet wifi is geconnecteerd. Sinds deze winter kunnen we geen verbinding meer maken met de thermostaat vanuit de app van Buderus (MyMode).
De thermostaat heeft internet verbinding (haalt de buiten temperatuur op) maar we kunnen die niet bedienen/verbinding maken.
Ik heb al een apart 2.4Ghz op gezet op aanraden van Buderus support. Dit werkt niet. Wat wel werkt is een wifi hotspot, andere router (dlink) maar van zodra we de thermostaat verbinden met het 2.4 Ghz (of 5Ghz) kunnen we er niet meer met verbinden.
Heb ook al geprobeerd van kanaal te switchen om mogelijk storing te omzeilen maar dan verwacht ik ook verbindingsproblemen op de thermostaat zelf.
Wat ik begrijp uit de telenet FAQ's zouden poorten 5222, 5223 en 5580 open moeten staan. Ze spreken bij buderus wel van "Unlock ICMP protocol with UBEE Ziggo routers", is dit mogelijk een probleem?
Iemand nog een idee wat we kunnen proberen alvorens we permanent die extra router plaatsen?
Alvast bedankt
Raged01