Beantwoorden
DDL1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Ci+ kaart geeft netwerk problemen

Beste,

 

Sinds deze week een CI+ kaart aangeschaft voor mijn samsung smart tv.

Ik heb 2 tp-link modems in huis die dienen als access points. Nu ik mijn ci+ kaart in gebruik heb, merk ik dat mijn draadloze printers niet meer willen afdrukken wanneer mijn smart tv aanstaat? Dus maw als ik mijn smart tv afsluit dan werkt alles wel naar behoren. Mijn eerste acces point staan mijn safety camera's op met lan en de smart tv op wifi, de 2de acces point staan mijn laptops smartphones en draadloze printers op. Kan iemand mij hiermee helpen want dit is zeer vervelend.

0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2289
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Ci+ kaart geeft netwerk problemen

Verwijder de CI+ module eens uit de tv, schakel de TV in en probeer dan eens draadloos te printen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5268
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ci+ kaart geeft netwerk problemen

Ik vraag het maar: is er geen mogelijkheid om de smart tv via kabel te verbinden met het Internet?

 

Ik heb zelf ook een CI+ kaartje in een Philips smart tv, die is ook draadloos, maar bijvoorbeeld geen problemen met de smart phone? (Heb je een smart phone waarmee je kan testen of die het toevallig ook niet meer doet?)

 

Toevallig geen storing van de buren?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7798
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ci+ kaart geeft netwerk problemen

Zou mij ten zeerste verwonderen dat een CI+ module uw WiFi netwerk zou verstoren. Dat is tenslotte maar een systeem om uw zenders te decoderen en het beeld zichtbaar te maken.

Maar de wonderen zijn de wereld niet uit.

Ik vermoed dat het probleem zit in het feit dat je 2 netwerken hebt. Dat zal je moeten uitzoeken.

Ik zou in elk geval mijn printer een vast IP adres geven buiten de range die door DHCP wordt gebruikt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes