D-Link camera's model 930 en 932L werken niet meer
Telenet kon me via Facebook niet helpen en raden me aan om het hier uit te komen leggen. Gisterennacht heb ik een korte onderbreking gehad op mijn router/modem (24*8 DOC 3 WIRELESS(DOCSIS)) en vanaf dan werken 2 van mijn camera's D-Link 930 & 932L) niet meer, ik kan onmogelijk nog connecteren met de router. Ik heb testen gedaan en via andere routers, Belkin en Netgear koppelt die camera's zonder problemen en werken goed, maar op de modem van Telenet is het noppes. Ik heb voldoende kennis hoe alles werkt, was technicus voor grote bedrijven en lost meestal alle problemen op, maar nu zit ik met een raadsel over het hoe en waarom??? Mijn andere camera's werken wel nog op die modem/router van Telenet. Met die camera's heb ik jaren geen problemen gehad. Het wifi signaal is zeer sterk wat uit die camera's komen dus, daar is niets mis mee en het zou een groot toeval zijn mochten ze allebei tot op de seconde samen stuk zijn gegaan. Hopelijk krijg ik hier wat meer duiding, zodat ik dit probleem kan oplossen, anders moet ik werken met een extra router om nog meer elektriciteit te verstoken... Met dank, Chris
Opgelost! Ga naar oplossing.