Beantwoorden
dieterv1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Deurbel maakt verbinding met modem ipv wifi-pod

beste,

mijn wifi deurbel maakt verbinding met de modem ipv de pod die er vlak naast staat.

vanwege een slecht rssi signaal, gaat deze deurbel onmiddellijk offline wanneer er iemand aanbelt.

iemand een idee hoe ik de deurbel kan verbinden met de pod ipv de modem (die trouwens 10 meter verder staat).

groeten 

Dieter

 

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: deurbel maakt verbinding met modem ipv POD

4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Deurbel maakt verbinding met modem ipv wifi-pod

@dieterv1 

Hoe ben je zo zeker dat die verbonden is met de modem in plaats van de POD ? 

Heb je twee verschillende netwerken misschien actief staan ? En kan het niet zijn dat je wifi deurbel het sterkste signaal neemt ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dieterv1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Deurbel maakt verbinding met modem ipv wifi-pod

dag Patrick,

ik kan zien in de app van telenet met wet welke modem/pod het apparaat verbonden is.

vanwege een probleem met de coax kabel was daarstraks ook een technieker van telenet hier geweest. hij bevestigde dit, maar kon hier niks aan doen. ook niet na overleg met zijn leidinggevende. zij hadden dus geen oplossing.

 

er is maar 1 netwerk actief.

 

de video deurbel gaat offline nadat er gebeld is en de camera wil inschakelen. zoals ik het lees op google, is het rssi signaal te zwak. daarom dat ik een andere modem gevraagd heb + een pod die op 1 meter van de deurbel geinstalleerd is.

 

gr

dieter

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5868
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Deurbel maakt verbinding met modem ipv wifi-pod

@dieterv1 

Wat voor deurbel heb je. ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dieterv1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Deurbel maakt verbinding met modem ipv wifi-pod

Hey, het is een ring video deurbel pro. Gr dieter