Beantwoorden
Walli
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Een tweede login

In ons appartement aan zee dat we in vakantieverhuur aanbieden,  is dikwijls vraag naar het gebruik van wifi. 

Voor particulieren bestaat bij Telenet geen formule voor WiFi zoals je die tegen komt op campings, in hotels e.d.

Mijn eigen login en paswoord vrij geven zie ik niet zitten, dat wordt te complex om na elke verhuur ook thuis telkens een ander paswoord te moeten gebruiken, omdat huurders anders thuis verder onze login zouden kunnen misbruiken.

Men heeft me aangeraden een tweede login voor internet aan te maken, waar ik dan wel telkens een nieuw paswoord kan aanmaken.

Is dat mogelijk?

En hoe moet ik er dan voorkomen dat ze zichzelf extra diensten of surfvolume aanschaffen op mijn kosten?

Qua installatie zou een (nieuwe) modem van Telenet volstaan. 

Met vriendelijke groeten en hopend op een verduidelijkend antwoord,

 

 

0 Likes
2 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Een tweede login

Het WiFi paswoord heeft toch niets te maken met de login voor "Mijn Telenet".

Zolang de huurders enkel het WiFi paswoord hebben kunnen ze niets veranderen, ze kunnen daarmee enkel op het internet.

Je kan het wifi netwerk aan zee toch een naam geven en een paswoord en thuis geef je het wifi netwerk een andere naam en een ander paswoord.

Dan kan je uw laptop of tablet zo instellen dat deze automatisch verbinding maakt met beide netwerken.

 


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Walli
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Een tweede login

Dank je wel!

0 Likes