24791
netweters
|
152705
antwoorden
|
20730
vragen
|
Vandaag werd een extra WiFi powerline geleverd . Ik kan me niet herinneren dat bij de vorige het een probleem was om te installeren. Maar bij deze lukt het dus niet . Het lampje ( twee pijltjes ) gaat telkens terug naar oranje . Al in verschillende stopcontacten en kamer geprobeerd . En ook al op de reset knop geduwd .
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: WiFi powerline krijgt geen verbinding
Opgelost! Ga naar oplossing.
Al eens geprobeerd om ze alledrie te resetten en opnieuw te connecteren? Dat kan je best doen door ze alledrie in dezelfde multiblok te steken (met de Master verbonden via UTP met de router uiteraard). Eens geconnecteerd haal je ze daaruit en zet ze op hun plaats.
Beste,
zou u aanraden om de powerlines te resetten zoals "@Evimario" aanraad. na de reset ze opnieuw prov. via de Securityknop eerst de powerline die is verbonden aan de modem of router en dan de slave powerlines.
er zijn al eerder klachten binnen gekomen omtrent de laatste modellen die moeilijk te connecteren zijn met de oudere modellen. bekijk ook even via https://mijn.telenet.be/mijntelenet/homenetwork/overview.do?locale=nl of deze zijn geconnecteerd met het netwerk. de kan je best controleren aan de hand van het S/N nummer.
Het is gelukt , dankjewel
Zoals jij het had gezegd Stefaan . Allemaal samen op een blok .