Beantwoorden
Vero2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Foute locatie op waze, Google maps,...

Hallo,

Ik heb zaterdag een nieuwe modem geïnstalleerd. Sinds dat moment had ik geen internet, wifi en vaste telefoon meer. Na 10-tal telefoontjes heb ik vanmorgen eindelijk een nieuw thuisnetwerk en paswoord gekregen. Alles werkt terug, maar nu zijn "mijn locaties" op verschillende Apps zoals waze, Google maps,... Een 60-tal km verder dan waar ik me in feite bevind. Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik het oplos? 

0 Likes
2 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Foute locatie op waze, Google maps,...

Heb je dit ook met 4G? 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foute locatie op waze, Google maps,...

@Vero2  Dat is een topic die al eens aan bod is gekomen. Uw plaatsbepaling werkt grotendeels op 4G en niet op IPadres. Het duurt 3 tot 4 weken voor dat die apps uw locatie weer doorhebben en gekoppeld hebben aan uw IPadres. Providers geven dat niet automatisch door. Trouwens je weet jezelf toch wel wonen zeker? 😂 En voor anderen is er de GPS. Mijn IP adres is volgens Google al jaren 25 km verder, daar lig ik niet wakker van. Ze moeten trouwens niet al mijn bewegingen kunnen volgen. Ze weten al meer dan genoeg zonder dat ik dat wil.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.