Beantwoorden
Benno
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen Wi-fi in vakantiehuis

Wij hebben volgende week een vakantiehuisje gehuurd in de Ardennen. Maar wat blijkt nu: er is geen wifi in dit huisje. Mijn vrouw en ik waren van plan om van daaruit te telewerken, en de kinderen moeten online lessen volgen. Heeft iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen? Is met vier werken op 4G mogelijk? Volgens mij verbruikt dit te veel data en is het niet snel genoeg. Ik zou dus eigenlijk wifi voor één week moeten hebben. Alle mogelijke oplossingen zijn welkom.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Ben

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Geen Wi-fi in vakantiehuis

Neem Tadaam voor een maand, kost je 40€, en dan kan je alles (enkel een modem) terugsturen en opzeggen, of je zet je abonnement op pauze voor volgende zomer of winter ( kost je enkel de verbruikte maanden).

Wel eerst eens nagaan of Base een goeie 4g dekking heeft op de plaats waar je verblijft.

Voor verdere info: Tadaam 

PS: mijn zoon gebruikt Tadaam tijdens de renovatie van zijn woning, en tegelijkertijd kijkt hij tv, surft hij en heeft zijn vrouw online vergaderingen met zoom en teams, zonder problemen.

 

Yves

Benno
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen Wi-fi in vakantiehuis

Beste Yves,

 

Bedankt voor deze supertip! We zijn gered!

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Geen Wi-fi in vakantiehuis

Perfecte oplossing van @Ex-Netweter, andere mogelijkheid is zelf tijdelijk je mobiele abonnement upgraden naar onbeperkt 4G. 

 

Als je WIGO hebt, kan je dit 1-malig gratis (tijdelijk) upgraden als je mobiele data op is, nadien word je automatisch terug overgezet naar de oude bundel.


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes