Beantwoorden
Tessagdhzjke
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

Geen telenetverbindingen zien

Van de ene dag op de andere zie ik thuis geen enkele telenet wifiverbinding meer. (2 privaat, 1 wifree en 1 homespot, dus je zou denken dat er wel nog IETS zichtbaar zou zijn). Ik heb al mijn gsm volledig gereset ook. Funny thing is: op andere locaties zoals op het werk vind ik de telenet wifi wel nog en kan ik mij perfect verbinden.

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen telenetverbindingen zien

probeer eens je modem te herstarten, eens zonder voeding zetten en 30 seconden ongeveer wachten en dan weer insteken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarioD
Freshman Meerweter
Berichten: 52
Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Geen telenetverbindingen zien

Beste , is dit voor alle toestellen of enkel je smartphone. De modem zendt 2 freq. Waaronder 2.4ghz en 5ghz. Deze hebben beide nog een onderverdeling in kanalen . De modem heeft staandaard zijn kanalen op automatisch staan en kan deze vanzelf wijzigen met gevolg dat er mogelijk een of meerdere toestellen niet meer kunnen verbinden of het WiFi netwerk niet meer zien. Je kan de kanalen zelf wijzigen en vast zetten via mijntelenet.be. Je kiest voor 2.4ghz enkel kanaal 1 of 6 of 11 (geen ander kanaal kiezen). Voor 5ghz blijf je best tussen 36 en 48. Sla je instellingen op een wacht enkele minuten  totdat de modem je wijziging doorvoert. Kijk dan als je terug je WiFi signaal kunt zien en anders probeer je weer met andere kanalen . Wees zeker dat niemand aan de instellingen heeft gezeten want je kan ook de zichtbaarheid van je wifisignaal uitschakelen! Dit probleem is al eens voorgevallen en via deze stappen verholpen  Je kunt ook contact opnemen met de klantendienst indien je dit te moeilijk vindt.

'Baat het niet, dan schaadt het niet'

 

Tln R.tech.
0 Likes