Beantwoorden
Evelienv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen verbinding met thuisnetwerk

Ik kan zowel op mijn laptop als op mijn gsm geen verbinding maken met mijn thuisnetwerk. Met momenten is mijn thuisnetwerk niet zichtbaar, op andere momenten wel (zelfs met alle streepjes vol), maar dan krijg ik de melding dat ik geen verbinding kan maken met mijn netwerk. Ik heb alle kabels al eens uitgetrokken en opnieuw ingestoken en ook de stekker, maar niets lijkt te helpen. Ik kan wel verbinding maken met Telenet WiFree, maar dat valt soms ook weg. Iemand tips wat ik nog kan doen, of neem ik beter contact op met Telenet zelf?

0 Likes
2 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen verbinding met thuisnetwerk

@Evelienv 

 

Ik zou de HGW eens een tijdje zonder stroom zetten en hem dan weer opstarten. Als dat niet helpt, eens heropstarten vanuit "mijn telenet". Dat is dus niet hetzelfde, onderliggend werkt dat net iets anders.

 

Als dat allemaal niet helpt uw HGW gaan omwisselen in een centre.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Evelienv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Geen verbinding met thuisnetwerk

Bedankt voor de info. De elektriciteit heeft daarstraks al een tiental minuten volledig afgestaan omwille van andere redenen en zelfs dat heeft niet geholpen. Via Mijn Telenet heropstarten lukt ook niet want ik krijg de melding dat men mijn toestellen momenteel niet kan laden. Ik neem verder contact op met Telenet want het lijkt hopeloos.
0 Likes