24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
Je hebt dus de melding in de app 'mijn Telenet' dat er een storing is in je buurt.
Maar wat is nu je vraag precies ? Heb je ook effectief een probleem kan je daar wat over vermelden dan ? Of heb je die melding al een paar dagen in je app staan en dat die niet weg gaat ?
Inderdaad klopt dat ik ook daar problemen mee heb mijn vaste telefoon kan soms niet bereikt worden en ook valt mijn modem regelmatig uit
ook foutmelding
ook blijft dat staan dat staat er al van zondag 9/10 en gaat niet weg
ligt dat dan bij mij? Dat is mijn vraag eigenlijk want Telenet zegt ligt aan u modem en dan weer niet dus ik snap het niet
Dus eigenlijk had je beste 1 topic gemaakt dat er problemen zijn met de modem , met die foutmelding in de app , met je vaste lijn en die fout code op je tv box. Dat was nuttiger geweest als nu een aantal topic bij elkaar omdat alles in verband staat met elkaar.
Je modem valt uit dus ja je vaste lijn valt dan weg omdat je modem niet bereikbaar is. Daar zul je waarschijnlijk dan ook de foutmelding van hebben op je tv box en misschien , maar daar ben ik niet zeker van , in de app die vermelding over die werken.
Heb je zelf al eens de klantendienst gecontacteerd en een lijn test laten doen om te zien of die wel in orde is. Kan zijn dat er buiten aan de straat iets scheelt maar dat kunnen ze voor je nakijken.
Check zelf ook eens je interne bekabeling van de NIU naar je modem misschien dat die ergens los zit en hierdoor een slechte verbinding maakt.