Beantwoorden
Kato2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Heeft iemand een idee dat blijft maar duren

Kato2_0-1665870081246.png

 

0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Heeft iemand een idee dat blijft maar duren

@Kato2 

Je hebt dus de melding in de app 'mijn Telenet' dat er een storing is in je buurt. 

Maar wat is nu je vraag precies ? Heb je ook effectief een probleem kan je daar wat over vermelden dan ? Of heb je die melding al een paar dagen in je app staan en dat die niet weg gaat ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Heeft iemand een idee dat blijft maar duren

@Santa 

Denk dat hier los van staat maar eens wat topic starter voor verdere info kan geven. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Kato2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Heeft iemand een idee dat blijft maar duren

Inderdaad klopt dat ik ook daar problemen mee heb mijn vaste telefoon kan soms niet bereikt worden en ook valt mijn modem regelmatig uit

ook foutmelding 

ook blijft dat staan dat staat er al van zondag 9/10 en gaat niet weg

ligt dat dan bij mij? Dat is mijn vraag eigenlijk want Telenet zegt ligt aan u modem en dan weer niet dus ik snap het niet 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Heeft iemand een idee dat blijft maar duren

@Kato2 

Dus eigenlijk had je beste 1 topic gemaakt dat er problemen zijn met de modem , met die foutmelding in de app , met je vaste lijn en die fout code op je tv box. Dat was nuttiger geweest als nu een aantal topic bij elkaar omdat alles in verband staat met elkaar. 

Je modem valt uit dus ja je vaste lijn valt dan weg omdat je modem niet bereikbaar is. Daar zul je waarschijnlijk dan ook de foutmelding van hebben op je tv box en misschien , maar daar ben ik niet zeker van , in de app die vermelding over die werken. 

Heb je zelf al eens de klantendienst gecontacteerd en een lijn test laten doen om te zien of die wel in orde is. Kan zijn dat er buiten aan de straat iets scheelt maar dat kunnen ze voor je nakijken. 

Check zelf ook eens je interne bekabeling van de NIU naar je modem misschien dat die ergens los zit en hierdoor een slechte verbinding maakt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes