Beantwoorden
911rs1973
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe Clever Dog camera verbinden met WiFi?

Hallo, ik probeer 2 wifi camera's van Clever Dog te verbinden. Volg de installatieinstructies volledig, maar connectie lukt niet. Online krijg ik berichten dat ik modem encryptie dien te wijzigen naar WPA-PSK : WPA2. Kan iemand me hiermee helpen ? Is dit veilig of is er een andere verklaring waarom connectie niet lukt ?

 

Titel gewijzigd door @CaroDW  | Vorige titel: Clever dog camera

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe Clever Dog camera verbinden met WiFi?

@911rs1973  het zou kunnen dat je de camera's eerst met een kabel moet verbinden en dan moet instellen op wifi. Mijn camera's heb ik ook op die manier moeten installeren. Kan ook zijn dat je camera's met niet compatibel zijn met de 5GHZ netwerk en daar kan je via 'mijn Telenet' een verandering in maken. Je wifi is namelijk op de twee netwerken ingesteld 2.4GHZ en de 5GHZ.

Als je naar 'mijn Telenet' gaat en je logt daar in kan je naar je wifi instellingen gaan en dan de twee netwerken splitsen. Betreft je wpa2psk sleutel is goed dat is beveiligde sleutel voor met wifi te verbinden. 

Als je je wifi netwerk vind zal je daar je wifi wachtwoord moeten in geven en dat is de ingestelde wpa2psk sleutel dus jou eigen ingestelde wachtwoord voor wifi.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
911rs1973
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Hoe Clever Dog camera verbinden met WiFi?

Hi Patrick

 

dank je voor je hulp, installatie is gelukt thx