Beantwoorden
Stev0
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Hoe een extra AP/booster bestellen via de Telenet app?

Ik wil een 2de Access Point bestellen. De telenet website stuurt me naar de telenet app. In de app doe ik de wifi test maar krijg geen optie om er eentje te bestellen. Zelfs al ga ik achteraan de tuin staan om een zo slecht mogelijk resultaat uit de test te halen krijg ik nog steeds geen mogelijkheid om eentje te bestellen. Door welke hoepel moet ik nog springen om er eentje te kunnen huren of kopen telenet?

0 Likes
1 reactie
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoe een extra AP/booster bestellen via de Telenet app?

@Stev0 

 

Volgens mij heb je de juiste procedure gevolgd. Wat je altijd kan doen is de app eens verwijderen en opnieuw installeren nadat je de foon ook heropgestart hebt.

 

Wat je ook steeds kan doen is de vraag stellen / de situatie uitleggen aan de helpdesk via messenger of whatsapp. Je hoeft dan niet nutteloos aan de lijn te blijven hangen en u te ergeren aan een wachtmuziekje en je zult met heel grote waarschijnlijkheid een degelijk antwoord krijgen. Enige nadeel is dat je mss wel een tijdje zal moeten wachten op dat antwoord.

 

Veel succes.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes