Beantwoorden
Vanessa1983
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Hoort wie klopt daar? En we zijn vertrokken!

Hoe powerline led's dimmen of uitschakelen?

Ik heb een vraagje heb de nieuwe wifi powerline geinstalleerd in onze slaapkamer maar de lichtjes zijn zo helder dat s nachts heel de kamer verlicht is kan je deze dimmen en hoe doe je dat?

Gr vanessa

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe powerline led's dimmen of uitschakelen?

Stukje kleefband over plakken? Of een wit stickertje.  Een andere mogelijkheid zie ik niet.

Wifi op de slaapkamer? Zeer ongezond voor je s*xleven en je slaap (grapje):smileyfrustrated:Smiley LOL



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Hoe powerline led's dimmen of uitschakelen?

@igvfer @Vanessa1983 u kan die lichtjes uitschakelen (enkel op adapter B), staat vermeld op de startgids lings onderaan in het grijze vak.

Hou de Security en de WPS knop op adapter B tegelijk ingedrukt tot de ledlichtjes doven.

Jos

PJ1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Hoe powerline led's dimmen of uitschakelen?

Dit werkt alleen maar voor de WIFI variant. Hoe dim je de LEDs van de Niet WIFI variant (PG-9073LG-TN), die heeft namelijk geen WPS knopje? (Of nog beter, volledig uitschakelen)

Thanks!

0 Likes
Ex-Netweter
 

Hoe powerline led's dimmen of uitschakelen?

@PJ1 ik heb pg-9073lg-tn (adapter A) heb het even getest en het klopt het is enkel op adapter B dat u de lichtjes kan uit zetten, de 9073 hangt normaal naast uw modem en die heeft ook ledjes, en u moet toch ergens controle kunnen houden.

Jos

0 Likes