Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Elke nacht geen internet rond hetzelfde uur?

Het was tijdje beter, maar recent terug regelmatig en rond zelfde uur, namelijk snachts tussen 1-2u, dat internet lam ligt en via 'alle storingen' is dan te zien dat er dan indd piek is qua meldingen over deze storing. Omdat het steeds op en rond dezelfde tijdstippen en tijdspanne is, vraag ik me af of dit gewoon bewust is....niets helpt, gewoon wachten tot Telenet daar de stekker terug insteekt 😒

Follow the White Rabbit
0 Likes
3 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Elke nacht geen internet rond hetzelfde uur?

@Umbra666, welke dingen heb je zelf al geprobeerd om dit na te kijken/op te lossen? Je geeft aan dat niets helpt. Als je deze stappen kan delen, kunnen anderen je sneller verder helpen. 😉

 

Heb je daarnaast Telenet al eens gecontacteerd (telefonisch of via sociale media) om na te kijken of je modem op dit uur ook een storing weergeeft? Zo ja, is het eerder het netwerk van Telenet. Zo niet, gaat het eerder iets lokaal bij jou zijn.  


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Elke nacht geen internet rond hetzelfde uur?

Telenet is hiervan reeds op de hoogte en erkent het probleem. Zelf trok ik de modem uit het stopcontact, maar dit hielp nooit. Probleem ligt bij servers v Telenet, diagnose van mijn modem was goed. 

Follow the White Rabbit
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Elke nacht geen internet rond hetzelfde uur?

@Umbra666, de modem resetten kan soms helpen. Maar als het een server probleem is, gaat dat niet veel oplossen. Dit lijkt me wel iets dat men zou moeten oplossen of onderzoeken voor je. Dus als je hiervan hinder ondervindt, zou ik toch nog eens contact opnemen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes