Beantwoorden
Gsaelens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

Internet: Na 17 jaar stoppen we ermee

 

Snelheid vandaag dd. 02/11/2024 na reset, vlak naast de modem via wifi. 

Kabel gelijkaardig. 

Gsaelens_0-1730562450491.png

 

Meermaals technici op bezoek die proberen te claimen dat er niets fout is. Laatst wilde men ons € 80 euro factureren voor de (niet bestaande) diensten van een technieker. 

We hebben dit via de ombudsdienst moeten rechttrekken.

 

Wij betalen net geen 70 euro per maand aan telenet, elke maand ruim 17 jaar.. 

We zijn dusdanig wanhopig dat wij nu een extern bedrijf de telefoonkabel zullen laten hertrekken tot binnen zodoende wij kunnen overschakelen naar een andere provider. 

Met ons privé en met de bedrijven doen wij zsm de opzeg bij telenet.

Het is echt niet meer werkbaar. 

1 reactie
WG94
Freshman Meesterweter
Berichten: 2300
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

Internet: Na 17 jaar stoppen we ermee

Welke modem heb je, en wat is je snelheid via een kabel (je zegt wel "gelijkaardig")? 

Heb je al eens een diagnose gedaan via de MyTelenet app? Wat zegt die?

 

Als het probleem al zo lang aansleept zou ik opteren voor het indienen van een klacht in te dienen: Ontevreden? Laat het ons weten | MyTelenet Opzeg kan natuurlijk ook

 

PS: Ik heb je bericht verplaatst van de Franstalige kant naar de Nederlandstalige versie van De Netweters. In je gebruikers voorkeuren kan je je standaard taal kiezen: Mijn instellingen : Voorkeuren 


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.