Beantwoorden
Annemieke1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Internet tijdens verhuis

Tijdens de verhuisperiode wens ik op beide plaatsen internet op laptop. Ik begrijp dat dit via WiFree/Homespot gaat. Is dat dan via het netwerk van de buren? En hoe zit dat qua veiligheid?

0 Likes
3 reacties
DauweC
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Netjes! Primeur! It's your third party!

Internet tijdens verhuis

Dit is inderdaad via de homespot/wifree systeem. En gaat via de modem van de buren of iemand in je omgeving. Het gewone signaal van je buren en het wifree-signaal zijn van elkaar gescheiden, er is dus geen reden om ombezorgt te zijn over de veiligheid. Als ik het goed voorheb, worden je gegevens die je vezend over wifree ook versleuteld.

 

Hopelijk heb ik je een beetje geholpen.

Annemieke1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Internet tijdens verhuis

Bedankt voor je reactie! En als alle buren nu toevallig een andere provider hebben dan Telenet, lukt het dan ook nog?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Internet tijdens verhuis

@Annemieke1 

Alleen als de buren de nodige, erg persoonlijke info geven die daarvoor nodig is. Ik zou er niet op rekenen.

Dus is het antwoord eigenlijk nee.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.