Beantwoorden
MrMark912
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Goed gevonden! Primeur! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Internet verbruik thuis

Hey, 

 

sinds 1/1/20 ben ik bij Telenet, de eerste maand had ik net geen 35GB verbruikt, nu liep het verbruik weer zoals de eerste maand, tot gisteren had ik plots op 1 dag 21.9GB extra en ben heel de dag weg geweest, enkel savonds update gsm en apps gedaan, maar dat kan nooit zoveel verbruiken. Ik kan overal het verbruik vinden, maar nergens een detail, is dat ergens beschikbaar? Zit er iemand op mijn netwerk? Bleef er iets hangen? Vandaag weer heel de dag weg geweest en staat nu op 0.7GB. 

Alvast bedankt voor de hulp 

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Internet verbruik thuis

Helaas kan je alleen maar kijken wat het verbruik is, niet de details. Ik vermoed dat je over WiFi beschikt? Misschien toch best even de sleutel ("wachtwoord") veranderen en kijken of dat invloed heeft. Voor de rest niemand in het gezin die stiekem wat heeft gedownload?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Internet verbruik thuis

Er zijn zoveel apparaten die automatische updates doen (PlayStation, Apple TV, andere Smart TV, horloges, iPad, smartphones, laptops, ...). Meestal ligt dit aan de oorzaak van het hogere verbruik. 

 

Ook (4K) streamen (apps als YouTube, Netflix, Telenet TV, ...) kan énorm veel gebruiken. 4K streamen gebruikt 7 (!) GB per uur.  


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.