Beantwoorden
Th1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

Kan je een powerline verbinden met een switch?

Hallo,een power line heeft maar 1 aansluiting voor een utp kabel maar ik heb er 2 nodig, kan ik de powerline verbinden met een switch en zo ja welke?

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je een powerline verbinden met een switch?

@TH2  je kan daar en kleine switch tussen zetten. Dat kan er eentje van Telenet zijn die kan ook de 1 GB lijn aan. Je kan die gaan halen in een Telenet center maar je kan ook zelf eentje kiezen en aankopen. Dat is niet specifiek een merk of dergelijke dat je moet hebben. Ik heb ook een eigen switch.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TH2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

Kan je een powerline verbinden met een switch?

IMG_2525.jpegBedankt voor de snelle reactie,ik heb er hier nog eentje liggen,D-link. 

Tags (1)
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je een powerline verbinden met een switch?

@TH2  die kan je perfect gebruiken hoor. Ik heb die ook altijd gebruikt tot ik een andere heb aangekocht een grote switch. Maar als je weinig toestellen heb voor aan te sluiten werkt die perfect. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.