24759
netweters
|
152479
antwoorden
|
20713
vragen
|
Op i-Phone en i-pad. Ettelijke malen per dag wordt de thuis WiFi eruit gesmeten. Steeds met de melding dat het paswoord verkeerd is. Dit is niet zo. Paswoord is onveranderd. Ga ik naar instellingen, WiFi en kies ik de thuis WiFi, dan verbind hij weer. Soms direct, soms na 2 à 3 pogingen.
Iemand een idee?
Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: WiFi verkeerde wachtwoord
Enkel de telenet router. Geen AP’s verder. Wij wonen op een appartement. WiFi bereik is overal goed. Trouwens, dit probleem is niet altijd geweest. Plots was het daar. Ondertussen enkele maanden terwijl we reeds jaren deze installatie hebben. Oh ja, ik ben niet helemaal zeker. Mogelijk is het probleem ontstaan toen we vorig jaar een nieuwe router kregen. Maar nogmaals, ik ben niet zeker.
Bij wijze van test kan je eens je wachtwoord voor de Wifi aanpassen. Dit kan je doen via 'mijn telenet' en dan eens alles opnieuw verbinden met het nieuwe paswoord. Kijk of dat het ook daadwerkelijk de oorzaak is van het paswoord. Misschien heb je een verouderd wachtwoord waardoor je deze melding krijgt. Zou het zo eens proberen dan ben je zeker of het daaraan ligt want als het toch aan modem / router zelf ligt kan je de klantendienst contacteren.
Dat zullen we is proberen. Thx👍
Eerlijk gezegd vermoede ik ak al dat het aan de Apple toestellen ligt. Mijn vrouw heeft Android en zij heeft geen problemen met de WiFi. Ik denk hier mee verder te gaan. Hopelijk is er een oplossing.
Done! Tijdje wachten en zien of het probleem terug komt of niet. Thx 👍