Beantwoorden
SpacemanSpiff
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af!

Mijn Telenet voor tweede account op tweede adres

Ik verhuur een apartment op korte termijnen, en voorzie Telenet Internet en Televisie voor de huurder. Ik vind echter nergens op Mijn Telenet hoe ik de gegevens voor die tweede locatie kan aanpassen (bijvoorbeeld Homespot uitzetten, telemeter voor tweede adres, beperkingen van bestellen van films via play, ...).

Enkel onder Mijn Aanrekeningen kan ik wel beide accounts zien...

Wat zie ik over het hoofd?

0 Likes
5 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Mijn Telenet voor tweede account op tweede adres

Dat komt omdat je een aparte login hebt voor dat adres. (Bij mij is dat toch.)

Staat dat niet in dat boekje dat je hebt gekregen? Op de factuur zou het ook moeten staan.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Area-57
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! My smart Valentine All I want for X-mas is YOU

Mijn Telenet voor tweede account op tweede adres

Als beide adressen hetzelfde klantennummer hebben, dan kan je een Telenet-login aanmaken om alle adressen te beheren:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-telenet-login-maken/

 

SpacemanSpiff
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af!

Mijn Telenet voor tweede account op tweede adres

Ik had inderdaad voor beide adressen een verschillende a-nummer, Telenet heeft voor mij het paswoord van de account op het tweede adres gereset, ik kan nu overal aan.

Bedankt voor je antwoord.

0 Likes
SpacemanSpiff
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af!

Mijn Telenet voor tweede account op tweede adres

P.S. dus als ik die telenet login aanmaak, dan kan ik daar beide accounts aan koppelen, dus met 1 login beide accounts opvolgen? Eens proberen 🙂

0 Likes
SpacemanSpiff
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be Jij bent af!

Mijn Telenet voor tweede account op tweede adres

inderdaad, die telenetlogin combineert de beide account logins.

Bedankt voor de antwoorden !

0 Likes