41863
netweters
|
18376
gesprekken
|
19859
vragen
|
Ik verhuur een apartment op korte termijnen, en voorzie Telenet Internet en Televisie voor de huurder. Ik vind echter nergens op Mijn Telenet hoe ik de gegevens voor die tweede locatie kan aanpassen (bijvoorbeeld Homespot uitzetten, telemeter voor tweede adres, beperkingen van bestellen van films via play, ...).
Enkel onder Mijn Aanrekeningen kan ik wel beide accounts zien...
Wat zie ik over het hoofd?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als beide adressen hetzelfde klantennummer hebben, dan kan je een Telenet-login aanmaken om alle adressen te beheren:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-telenet-login-maken/
Ik had inderdaad voor beide adressen een verschillende a-nummer, Telenet heeft voor mij het paswoord van de account op het tweede adres gereset, ik kan nu overal aan.
Bedankt voor je antwoord.
P.S. dus als ik die telenet login aanmaak, dan kan ik daar beide accounts aan koppelen, dus met 1 login beide accounts opvolgen? Eens proberen 🙂
inderdaad, die telenetlogin combineert de beide account logins.
Bedankt voor de antwoorden !