Beantwoorden
Nickynickja
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Star Wars Day Twee handen vol! Leesbeest! Netjes!

Pods wifi 360 activatie verloopt niet vlot

Sinds gisteren de nieuwste modom met wifi 6 geïnstalleerd zonder problemen.

Maar ik heb 1 wifi pod 360 en deze wilt maar niet in activatie gaan.

In de app blijft er staan 2 pods niet geactiveerd.  Terwijl ik maar 1 heb ? Of word die in de modem mee geteld?

Iemand nog problemen met het activeren van deze pods ? In de winkel zeggen ze dat het gekent is valla ?.....

Help asap of info netweters THANKS

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Pods wifi 360

Tags (1)
31 reacties
xilef
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Pods wifi 360 activatie verloopt niet vlot

360° pods brengen 0,00 procent verbetering.

2 pods besteld. Werkten niet. Contact met telenet genomen en ze vertelden me dat ik ook de modem moest vervangen. Dit hadden ze op voorhand ook kunnen weten.

Nieuwe modem gaan halen. Pods geïnstalleerd volgens procedure. Netwerk was niet zichtbaar op de telenet website. Contact Telenet en dossier geopend. Het zou snel opgelost zijn. Na enkele dagen was het nog niet opgelost. Terug contact Telenet. Dossier bleek gesloten zonder oplossing. Nieuw dossier geopend en inderdaad na enkele dagen was het netwerk zichtbaar en leek het alsof beide PODs in werking waren. Helaas geven ze geen enkele verbetering; 0,00 procent . Hoe kan ik nu zien of die echt actief zijn?

Telenet stelt me echt teleur. 

0 Likes
ErwinC
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Pods wifi 360 activatie verloopt niet vlot

Klinkt als hetzelfde probleem ik al sinds half april heb.
Als je zeker wilt weten of je pods echt werken kan je het volgende doen.
De modem is idd ook een pod.

1: Indien ze verspreid zijn over het huis, ga vlak naast elke pod staan en kijk of je een zeer sterk wifi signaal hebt.
2. beter is  van een wifi scanner app te downloaden en een scan te doen op een plaats waarvan je vermoedt dat je in het bereik bent van de modem en pods.
Je zou het wifi netwerk per modem/pod 2x moeten zien staan telkens met een ander mac address. Dus als je 1 modem en 2 pods hebt, dien je 6x je eigen netwerk te zien staan in de wifi scanner app.
Als je pods niet actief zijn, ga je je wifi maar 2x zien staan en dat is dan dat van de modem, dat lijkt wel te werken, maar enkel het originele wifi netwerk dat Telenet standaard instelt en onderaan op de sticker van je modem staat.

Als je ooit via "mijn telenet" een eigen wifi ssid hebt ingesteld, ga je die wss niet zien, maar dat is 1 van de dingen dat misloopt. Bij mij toch.

Die tickets die zogezegd gesloten zijn, klopt niet in mijn ervaring, Ik concludeer uit talrijke telefoons dat ze zelfs niet meer aan hun tickets geraken door het probleem met hun nieuwe ERP software.   Dat lijkt o.a. het geval met tickets die voor TBO (Telenet Back Office) zijn aangemaakt.


 

0 Likes