Beantwoorden
Skaname15
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Star Wars Day Jij bent af! It's your fifth party! It's your fourth party!

Port forwarding lukt niet

Als ik mijn poorten wil bewerken geeft de site een error, en verandert niets. ik snap niet wat er mis gaat. dit zijn poorten voor games te spelen, wat toen voor deze site veranderd was wel werkte.

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: Ik kan voor geen enkele reden niet port forwarden

 

0 Likes
3 reacties
Skaname15
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Star Wars Day Jij bent af! It's your fifth party! It's your fourth party!

Port forwarding lukt niet

de titel was "voor geen enkele reden" omdat de error mij ook gewoon geen reden gaf like bruh

0 Likes
Annorax
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Star Wars Day Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Port forwarding lukt niet

Zelfde probleem hier. Telefonische 'klantendienst' weigert te helpen.

Port forwarding regel wijzigen of nieuwe toevoegen lukt niet. Telkens 'Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.'

Iemand een oplossing?

FrederikC
Moderator
Berichten: 55
Een bus vol! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Port forwarding lukt niet


@Annorax  schreef:

Zelfde probleem hier. Telefonische 'klantendienst' weigert te helpen.

Port forwarding regel wijzigen of nieuwe toevoegen lukt niet. Telkens 'Oeps, er ging iets mis. Probeer later opnieuw.'

Iemand een oplossing?


Ik snap je frustratie, maar wil je toch even meegeven dat dit niet uit onwillendheid is. Ook bij de klantendienst kan dit helaas niet aangepast worden.
Er is momenteel een onderzoek lopende naar deze problemen, je mag gerust een berichtje sturen via de sociale mediakanalen van Telenet zodat we jouw klantnummer kunnen koppelen aan dit dossier. Zo kunnen mijn collega's achterliggend jouw gegevens ook gebruiken als voorbeeld.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngFrederik | Moderator
Ik denk altijd heel goed na, voor ik iets stoms zeg.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes