Beantwoorden
Stevevdg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Powerline met docsis 3 modem

Ik heb in mijn telenet geen opties om wifi instellingen te doen, ik zie de powerline wel staan maar kan geen aanpassingen doen. Ik zie ook de SSID maar natuurlijk heb ik er geen paswoord voor.

Iemand een idee?

 

Bijkomende vraag hoe krijg ik deze site in het nederlands. Op FR klikken en NL kiezen doet niets

0 Likes
6 reacties
JR1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Powerline met docsis 3 modem

Als het geen Wi-Fi Powerline is, dan is er geen wachtwoord voor nodig. Je moet gewoon je apparaat en de Powerline met elkaar verbinden met de kabel. 

 

Als het wel een Wi-Fi Powerline is, dan staat er achteraan op het Powerline-apparaat het SSID en het bijhorende wachtwoord.

 

P.S.: probeer eens deze link om op de Nederlandse versie te geraken.  

 

https://www.netweters.be/?category.id=TaalNL

Stevevdg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Powerline met docsis 3 modem

Omzetten naar NL kon via mijn profiel.

 

Het paswoord achteraan zal ik straks eens proberen, maar aanpassen is dan niet mogelijk?

0 Likes
JR1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Netjes! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Powerline met docsis 3 modem

Je moet eens checken bij de beveiligingsinstellingen van je modem. Als daar staat "Eén netwerk is ingeschakeld", dan betekent dit dat het zowel de naam als het wachtwoord overneemt. Als je dan echt het wachtwoord van die Powerline wil veranderen, dan verandert het wachtwoord ook voor alle andere Wi-Fi toestellen. 

 

 

0 Likes
Stevevdg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Powerline met docsis 3 modem

Er is een nieuwe optie verschenen in mijn telenet om de wifi van de powerline aan te passen

0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Powerline met docsis 3 modem


@Stevevdgschreef:

Er is een nieuwe optie verschenen in mijn telenet om de wifi van de powerline aan te passen



Geef die powerline nu exact dezelfde SSID en wachtwoord als je standaard wifi van telenet en dan zullen je draadloze toestellen automatisch tussen de 2 beschikbare wifi's wisselen zonder dat je dit merkt.

 

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes
Stevevdg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur!

Powerline met docsis 3 modem

Ik heb geen andere wifi van Telenet, dat was juist het initieel probleem. Ik heb een docsis 3 modem deze heeft geen ingebouwde wifi

0 Likes