Beantwoorden
MarCor1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Probleem met connectie tussen Robotstofzuiger en iPhone

Ik heb onlangs een Robotstofzuiger Roborock S5Max aangeschaft. De wifi verbinding zou ogenschijnlijk eenvoudig zijn zijn tussen het toestel en mijn iPhone. De app downloaden en de instructies volgen wat allemaal gelukt is, Echter lukt het niet om de 3de stap te verwezenlijken waardoor ik in feite enkel manueel kan opzetten en maar 10% van de mogelijkheden kan benutten! Volgens mij heeft het te maken met de keuze tussen 2.4 en 5 Ghz die ik volgens mij niet meer kan maken. Deze toestellen werken met een 2.4 verbinding en niet met een 5.0 verbinding. ik zoek iemand die mij hiermee kan ondersteunen om het probleem te verhelpen!

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5856
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Probleem met connectie tussen Robotstofzuiger en iPhone

@MarCor1  

je kan eens inloggen in 'mijn Telenet' en dan naar je netwerk gaan bij de modem om je wifi signalen op te splitsen. 

 

* je kiest thuisnetwerk

* modem details

* signaal

* dan het slotje bij de wifi frequentie aan tikken om het slotje te openen. 

Dan kan je de signalen splitsen om te zien of het je probleem verhelpt. Eventueel zou ik wel de SSID ( je wifi netwerknaam ) veranderen zodat je de 2.4 en de 5 GHz uit elkaar kan houden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Probleem met connectie tussen Robotstofzuiger en iPhone

@MarCor1 Maak je voor je wifi toevallig gebruik van een van volgende TP-Link producten?

 

https://www.tp-link.com/nl/home-networking/deco/

 

Indien dat het geval zou zijn, probeer dan eens "Fast Roaming" in de TP-Link app uit te schakelen.

 

https://community.tp-link.com/en/home/forum/topic/180194

0 Likes