Beste,
ik heb al een tijdje problemen met WiFi i stellingen en connectie. Op het eerste zicht is er destijds een netwerkverdeler geïnstalleerd en een modem/router.
ondanks verschillende resets, lijkt het alsof er steeds met andere Ip s geconnecteerd wordt dan deze van Telenet. Er wordt connectie gemaakt met Compal.
hoewel in WiFi instellingen de correcte Ssid staat, lijkt het alsof deze “ aangepast wordt. Pagina s worden niet geladen , Telenet support app of mobile configurator werken niet ...
hoewel ik 5 blokjes op WiFi heb, zegt hij niet verbonden te zijn met internet.’’
router zit steeds op andere ip
bssid 54:67:51:dc:ab:bb
ip 192.168.0.254
subnet 255.255.255.0
of
10.126.87.104
router 10.126.0.1
ipv6
fe80:453:4d9e’fafb:55e8/64
proximus 4 g
er staan steeds 2 verschillende IPv6 adressen in
toch blijf ik meldingen krijgen kan pagina niet laden, geen verbinding of “je bent offline
iphone en iPad instellingen worden steeds aangepast, mijn Apple id wordt “uitgegrijsd” zodat ik niet aan mijn accountgegevens kan.
batterij is 3 x per dag leeg
Ik heb al 3 x een hard reset gedaan van Apple toestellen.
mijn printer staat ook als host gedefinieerd, netbios detected, bonjour services actief.
in de webgegevens van mijn iPhone staan connecties met Usersxxxx.cloudfront.net
bootstrapcdn.com
192.168.1-1ip.mobi
websites wor









En als ik hier inlog zit ik op een Franstalige Usher ( gebeurt ook vaak)
kan iemand me zeggen of dit normaal is,