Beantwoorden
glenn_K
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Slecht tot geen wifi op PS4 & TV

Hallo,

 

Sinds dit weekend kan ik geen netflix meer afspelen op zowel mn PS4 als op de app op m'n tv. Ik had al enige tijd problemen met m'n playstation dat hij iedere keer bij het inschakelen geen verbinding vond met wifi (probleem is begonnen sinds ik de wifi-booster heb geinstalleerd) en nog maar sinds dit weekend heb ik nu ook dat netflix quasi niet meer werkt, het laden gaat heel traag en wanneer hij speelt stop hij iedere 5 sec om te herladen. 

 

Weet iemand hoe je dit kan oplossen? Want als ik de internetconnectie op m'n tv bekijk staat er dat hij wel connectie heeft met een netwerk maar dat het netwerk geen verbinding kan maken met het internet. Zowel m'n televisie als playstation staan in de zelfde ruimte als m'n modem op ongeveer 3 meter van elkaar verwijderd. 

 

Alvast bedankt!

0 Likes
3 reacties
Unrest
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Smile! Jij bent af! A born reader! Twee handen vol!

Slecht tot geen wifi op PS4 & TV

@glenn_K 

Aangezien alles zo kort bij mekaar staat (zelfde hier thuis : modem achter tv en PS3 naast tv ) zou ik voor bekabeld kiezen in plaats van wifi

 

Alles is altijd bekabeld bij mij en nooit geen problemen gehad, dus ik zou dat eens proberen Smiley Knipoog

Yesterday is history, tomorrow is a mystery...
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Slecht tot geen wifi op PS4 & TV

Vertel eens wat meer over je opstelling. Hoe meer informatie jij geeft, hoe beter men je kan helpen. Niemand hier heeft immers een kristallen bol.

 

Is de booster wel correct ingesteld? Heb je de snelheid van de PS4 al eens getest? Ondersteunen tv/PS4 5GHz? Indien zo, dan zou ik via Mijn Telenet eens instellen dat je 2 aparte netwerknamen hebt, eentje voor 2.4GHz en een andere voor 5GHz. Er is al gebleken dat dit soms problemen oplost.

 

Bekabeld is inderdaad de beste optie, maar dat is niet voor iedereen een optie.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 630
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

Slecht tot geen wifi op PS4 & TV

Kan je ook even vermelden welk abonnement je hebt?

Als je er iemand netflix kijkt en je bent ook nog eens aan het gamen met ps4 dan heb je veel datastroom, zowel in als uit.

Dit alles over wifi kan de vertragingen verklaren.

 

Zoals in eerder post hierboven reeds vermeld, indien mogelijk met kabel werken.

    Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren
0 Likes