24754
netweters
|
152373
antwoorden
|
20696
vragen
|
Sinds kort kan ik geen verbinding make met Wifree.
Ik krijg telkens de melding dat er een fout paswoord is ingegeven.
Ik heb nochtans de Mobile-app geïnstalleerd en juist ingesteld en EAP geactiveerd.
Zelfs wanneer hij dan vraagt om opnieuw mijn login volledig opnieuwe in te voeren lukt dit niet. Terwijl ik 100% zeker ben dat ik het juist ingeef (want ik kan hiermee wel inloggen op Yelo en op de website van Telenet).
Ik heb zelfs de Mobile-app opnieuw geïnstalleerd en geen succes.
Kan iemand het bericht van Peterke 2907 bekijken?
Hij kan wel inloggen op yeloplay.be en mijntelenet.be maar niet via Wifree. Geef gerust feedback en suggesties!
Als je een HGW modem hebt (modem met wifi ingebouwd) dan moet via mijn telenet je homespot aan zetten.
Zolang deze niet aan staat kan je geen gebruik maken van en dus ook niet inloggen op WiFree.
Deze staat ook al lange tijd geactiveerd. Tot ongeveer begin deze maand heb ik hier geen problemen mee gehad. En nu ineens kan ik niet meer inloggen.
Probeer je wachtwoord eens te veranderen: minstens één hoofdletter, één kleine letter en één cijfer. En minstens 8 karakters, geloof ik. (Méér mag altijd.)
Vergeet het wachtwoord dan ook niet aan te passen in je e-mail.
Dit heeft niet geholpen.
Ik heb wel een teken in het wachtwoord staan dat geen cijfer of letter is(bijvoorbeeld: # of ! of $). Ik zal eerst eens proberen met een paswoord zonder zo’n teken.
@Ex-Netweter@ schreef:Dit heeft niet geholpen.
Ik heb wel een teken in het wachtwoord staan dat geen cijfer of letter is(bijvoorbeeld: # of ! of $). Ik zal eerst eens proberen met een paswoord zonder zo’n teken.
Ik heb ook andere tekens in mijn paswoord staan en dat is geen probleem bij Telenet.
Soms wel bij andere apps op mijn smartphone, niet iedereeen kan met een _ # % of * overweg 😞
Wel dan hoef ik dat zelfs niet te proberen en blijft het probleem dus nog steeds bestaan.
Telkens naar de helpdesk van telenet bellen !
ik heb dit ook elke week voor. Als zij het ww resetten dan lukt het wel.