Beantwoorden
cr81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Smartwares VD40W deurbel: geen beeld via Telenet WiFi

Sinds enige tijd werkt mijn bel met camera niet meer. Ik stel vast dat wanneer ik mijn bel installeer ik wifi heb via de bel maar wanneer ik overschakel op mijn netwerk de verbinding onmiddellijk verbroken wordt. Het is één van smartwares type vd40w met app omguard hd. Deze werkt op 2.4 ghz. Ik heb het vermoeden dat mijn netwerk deze bel niet toelaat dus ik zou deze bij mijn telenet toelating moeten geven via mac-adres. Dat adres heb ik niet. Hoe kan ik dit te weten komen. Of heeft iemand een andere oplossing. 
Alvast bedankt. 

0 Likes
17 reacties
cr81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Smartwares VD40W deurbel: geen beeld via Telenet WiFi

Beste Kristof

Kan je mij hier wat meer uitleg over geven.

  1. Je zegt over te schakelen naar betere streaming. Hoe pas ik dit aan in de instellingen?
  2. De deurcamera kan alleen maar 11b/g/n-mode aan dus veronderstel dat je hier rekening mee gehouden hebt? Nee, hoe kan ik hiermee rekening houden.

Dit zou mij misschien wat vooruit helpen.

Bedankt.

groetjes c

0 Likes
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1687
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Smartwares VD40W deurbel: geen beeld via Telenet WiFi

De instelling van "beter streaming" zou te vinden zijn in de instellingen van uw deurbel volgens de handleiding. Wat betreft b/g/n netwerk kan je inderdaad niet direct rekening mee houden. Op zich zal de deurbel de juiste "mode" gebruiken.

Hetgeen je misschien ook kan proberen is de deurbeld te koppelen aan een 4G ap die je opzet op je gsm. Als het daarop werkt ligt het aan de ap van Telenet of instellingen.


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
cr81
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Smartwares VD40W deurbel: geen beeld via Telenet WiFi

Ik weet niet direct waar ik dit kan aanpassen. Ik heb enkel de app van de deurbel maar instellingen van de deurbel kan ik daar niet aanpassen??

bedoel je via 4g koppelen? Dat likt niet je moet sowieso met wifi eerst koppelen. 
veel ???

0 Likes