Beantwoorden
Brammr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Standaardgateway

Ik heb al sinds 3 dagen elke dag minstens 10 keer dat mijn internet wegvalt, soms 5 keer op een uur. Probleemoplossing, en dan zegt hij elke keer dat het hersteld is en de standaardgateway niet beschikbaar was . Waarom gebeurt dit ? Iemand enig idee ? Ik ben dit namelijk kotsbeu, ik betaal zoveel bij Telenet, en dit noem ik geen service !

Tags (2)
0 Likes
4 reacties
Ugo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 11
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Vernieuwde Telenet Webmail? It's your eighth party!

Standaardgateway

Is dat via WIfi, kabel, of beide ?

 

Heb je telenet gecontacteerd ?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Standaardgateway

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.

 

Op die manier kan je navragen of er bij jou in de buurt misschien werken zijn waarvoor je niet verwittigd werd.

 

Maar vooraleer een beschuldigende vinger naar TN te wijzen zou ik er toch eerst voor zorgen dat de oorzaak niet bij jou, jouw hardware of jouw instellingen ligt. Veel informatie geef je niet, dus het is moeilijk om je te helpen.

 

Over welke hardware (PC, laptop, tablet, smartphone, ...) en welke verbinding (draadloos, bekabeld) heb je het als je zegt dat je verbinding wegvalt? Werk je met een HGW (modem/router) of een eigen router? Kan je het toestel eens rechtstreeks (dus mét kabel) aansluiten op de HGW (of modem-only).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Standaardgateway

Kijk eens naar de energie-instelling voor de LAN-adapter, mogelijk staat daar ingesteld dat Windows deze mag uitschakelen om energie te sparen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Michael1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Standaardgateway

Ik heb dit probleem ook maar mijn energie instellingen staan goed, iemand toevallig nog ideen?

0 Likes