Beantwoorden
krickr
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Telenet WiFree

Hallo,

 

We hebben net een nieuwe telnet modem. Ik zie bij mijn wifi netwerken in de buurt het Wifree netwerk en mijn persoonlijk netwerk.

Als ik online ga kijken staat er dit: Homespottoegang: Nee, Wi-Free: Nee. Ik heb al enkele keren geprobeerd om online dit in te schakelen maar na een tijdje gaan deze instellingen weer weg.

Het staat zeker op, wij zijn het enige netwerk in de buurt en ik kan telenetwifree in de lijst zien staan. Hoe kan ik dit oplossen?

 

Alvast bedankt!

0 Likes
3 reacties
Go-Sea
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm!

Telenet WiFree

straf..  online via 'mijn Telenet' je homespot en Wifree aanzetten zou gewoon moeten werken.. zo werkt het alvast bij mij.

 

als het nu nog steeds verkeerd staat mss eens Telenet service bellen, die helpen meestal vlot verder 015 66 66 66 .  Eerste wat ze meestal vragen is je modem te herstarten (uittrekken, minuutje wachten, terug insteken) dus best probeer je dit al eerst voordat je ze belt.

 

 

 

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Telenet WiFree

Mijn moeder heeft een analoog probleem met de instelling "draadloze verbinding". Volgens Mijn telenet staat het af maar het werkt wel degelijk. Ik heb het al een paar keer aangezet maar het schakelt zichzelf administratief telkens terug uit, maar toch blijft de wifi werken...


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2271
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet WiFree

Zou het kunnen dat dit samenhangt met het activeren van EAP?

 EAP geactiveert dan kan men wifree en homespot niet uitschakelen?

Maar dan is ook de vraag hoe kan men EAP deactiveren als dit eens geactiveerd werd?


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes