Beantwoorden
MikeMichiels
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Telenet Wifree op Smart TV

Hallo, Ik ben in afwachting van een nieuwe installatie op een tweede locatie.  Nu wil ik mij Smart TV via Wifree aansluiten op het internet met mijn klantgegevens van de eerste locatie in afwachting van de installateur.

Mijn TV vraagt enkel een paswoord voor de Wifree.  Heb al mijn usernames ingegeven alsook mijn gekend mailadres maar het werkt niet.

 

Thx voor de hulp!

0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2256
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet Wifree op Smart TV

Ik dacht dat de meeste SmartTV's de speciale aanmeldingsprocedure  voor telenetWiFree niet kennen.

Telenet homespot zal ook wel problemen geven omdat deze werkt zonder WiFi paswoord maar je moet daar uw username en pw ingeven via een browser om internet verbinding te krijgen. Voor Telenet homespot moet dat iedere keer opnieuw gebeuren als je een internet verbinding wil maken.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MikeMichiels
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Telenet Wifree op Smart TV

Ik zie idd een Homespot maar kan er me niet op verbinden want de TV zelf komt niets van UN of PW vragen.

Ik wil Netflix kunnen kijken op de TV maar kan hem niet verbinden met het Internet en door dat ik geen LAN heb kan ik ook geen chromecast gebruiken om te streamen via mn GSM.

Heb jij nog andere ideen?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet Wifree op Smart TV

Via TelenetWiFree gaat volgens mij niet lukken, maar je kan in de browser van je smart tv eens proberen met dit adres:

 

https://portal.telenethomespot.be/


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes